Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode og billige SEO eksperter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Findes der nogle rigtig gode SEO eksperter men som ikke koster en bondegård at bare kigge på?.

Ved godt at de eksperter der selv ved de er gode, ret mange af dem tager nogle priser som er helt hen i vejret - men mon ikke der også burde findes nogle som kunne hjælpe den almindelige mand og ikke kun et firma med en solid pung?

VH

Supply Chain blæksprutte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:59
Jo, der er en del som til tilbyder hjælp i andre prisklasser end f.eks. undertegnede. Men, da det (søgemaskineoptimering) er et virkelig godt marked for tiden er det klart, at dem der faktisk ER dygtige, og har bevist det, tager en meget høj pris. Det er der nemlig masser af kunder til :)

Så dem du finder med lave priser er enten mindre erfarne, mindre dygtige eller tilbyder one-size-fits-all-løsninger som ikke altid er lige heldige. Nogle af dem der er mindre erfarne kan naturligvis sagtens være dygtige alligevel - der er jo nogle der fatter tingene hurtigere end andre.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:08
Ja, jeg ved at jeg absolut ikke kan betale feks sådan en som dig Mikkel, selvom jeg ville ønske at jeg kunne da jeg ved at jeg får resultater for pengene.
Men har feks fået et tilbud fra http://www.seostyle.com 
hvor jeg kan få "topplaceringer" på visse søge ord, for ca $480 pr måned som køre i 6 måneder.

Er det er firma du kender, eller kender evt nogle andre der kunne gøre et godt stykke arbejde for mig til feks max 1500 Dkr pr måned?

Supply Chain blæksprutte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15
$480 er da omkring 2800 dkr med dagens kurs :)
- men, jeg kender dem ikke lige.

Er dit website på dansk eller engelsk? Hvis det er dansk ville jeg nok ikke vælge en Amerikansk leverandør

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:21
En engelsksproget dating side

Supply Chain blæksprutte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:25
Du får IKKE relevante topplaceringer på et internationalt/engelsksproget dating site for $480 pr. måned - 100% sikert. Enten er der tale om en begrænset AdWords kampagne, lange og obskure keywords, eller noget helt femte. tro mig, du kommer ikke til at ligge nummer 1 i Google, Yahoo og MSN på "dating" for $480 pr. måned :)

Derudover vil jeg ikke anbefale at du laver en aftale baseret på placeringer - af mange forskellige årsager. Hvis du skal betale for performance vil jeg anbefale at du vælger noget som faktisk kan måles ordentligt, og som bringer egentlig værdi til dig - besøg (kliks), kontakter, signups eller salg.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:11
Drop mig lige en pm så kan jeg godt give dig en pris på at kigge din kode igennem og konverterer den til søgemaskine venlig kode, hvis det har din interresse..

vh
Brian knundsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)