Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån 15000 kan i hjælpe

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være fordi den indkomst du indtaster, er for lav? Mener tit sådan nogle helst skal være 6-cifrede...

Fra 7451 sunds
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:44

har pensions ordning ved danica kan man også det ved dem?

Fra 7451 sunds
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 21:45

min indkomst har også et 6-cifrede beløb, problemet er at jeg er under 25

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:33

Så tør jeg ikke sige hvad det kan være...

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 00:48

avetar:

Det lyder som en meget underlig begrundelse. De fleste udbydere af straks/hurtig-lån lever netop af udlån til unge mennesker. Hvad giver din bank dig af begrundelse? Det er jo ikke ligefrem en større kapitalindsprøjning, du beder dem om.

Nå men du har heldigvis mange muligheder. Husk dog at kigge på omkostningerne. Tag et kig på nedenstående liste fra Mybanker.dk, der rangordner alle hurtiglån efter ÅOP. Så kan du bare starte fra toppen.

http://mybanker.dk/hurtiglaan/sammenlign_priser/?hurtiglaan_laanebeloeb=HURTIGLAAN_15000_GRA&hurtiglaan_skat=EFTER_SKAT#

Hvis det ikke lykkes dig at optage et lån via den liste, bør du nok undersøge, om du er havnet i et register.

Held og lykke.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:06

skriv en pm med nogle detaljer osv så vil jeg se om vi kan finde ud af nogetWink

Fra 7451 sunds
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 18:38

jamen der er bare ingen af dem der som vil godkende mig,

så jeg mangler stadig hjælp er der virkelig ikke nogen der ude som kan hjælpe

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:42

AdXpert:

avetar:

Det lyder som en meget underlig begrundelse. De fleste udbydere af straks/hurtig-lån lever netop af udlån til unge mennesker. Hvad giver din bank dig af begrundelse? Det er jo ikke ligefrem en større kapitalindsprøjning, du beder dem om.

Nå men du har heldigvis mange muligheder. Husk dog at kigge på omkostningerne. Tag et kig på nedenstående liste fra Mybanker.dk, der rangordner alle hurtiglån efter ÅOP. Så kan du bare starte fra toppen.

http://mybanker.dk/hurtiglaan/sammenlign_priser/?hurtiglaan_laanebeloeb=HURTIGLAAN_15000_GRA&hurtiglaan_skat=EFTER_SKAT#

Hvis det ikke lykkes dig at optage et lån via den liste, bør du nok undersøge, om du er havnet i et register.

Held og lykke.

Og hvordan finder man lige ud af det?

Jeg har i flere forbindelser bedt om at låne penge - nogle banker er kommet med fuldstændigt tåbelige argumenter - og nogle af de andre lånefirmaer vil slet ikke give mig en forklaring - de "ved ikke hvorfor" - computeren siger bare de ikke skal låne penge til mig :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:47

Det er jeg ikke klar over, muligvis, vil da prøve at ringe til dem eller tjekke deres website.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:47

Jeg arbejder også indenfor finansieringsbranchen, og kan med sikkerhed sige at når medierne skriver finanskrise er den altså reel nok i hvert fald banker og banker imellem. Det betyder med nogen effekt også for hurtiglån og deslige. Alle holder på deres penge, da de til stadighed bløder mere og mere med dårlige betalere. Selvom det ikke KUN er pga alder, så er der altså en betydelig større risikoprofil ved unge folk, og omkostningerne samt tiden det tager at få pengene tilbage står ikke altid måls med det man får ud af det når der "kun" er tale om 15.000

Jeg kan derfor godt forstå hvis du aldrig har været kunde ved noget finansieringsfirma, og nu søger om 15.000 og får afslag. Et alternativ er at prøve at sætte beløbet ned og søge 2 eller 3 steder. Dette vil dog være uhyre dyrt i opstartsgebyr, men stadig en mulighed.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)