Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS-løsning - er det smart?

Side 10 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores kunder fortæller mig, at de har oprettet en konto hos PayPal...tilknyttet deres kort til denne konto...og så kan de betale med det gamle DanKort...

Jeg har ikke selv det gamle DanKort...så jeg kan ikke afprøve det...men betalingerne fra vores kunder kommer fint igennem...

Som Peter siger...er det gamle DanKort på vej ud...og jeg tror derfor ikke, at det er på det punkt, at vi skal ligge så meget energi...hverken nu eller i fremtiden Smile

PayPal virker rigtigt godt...vores omsætning er mangedoblet på de 3 måneder vi har haft betalingsløsningen...

Og det virker bestemt ikke, som om Danskerne er forbeholdne eller negativt indstillet overfor systemet!

PayPal er verdens største on-line betalingssystem til kortbetaling...og det er der en grund til!

Lad os da konkludere, at nogen synes om moderen...andre om datteren Wink

Dermed sagt, at jeg tror ikke, at vi bliver enige her...men det behøver vi vel heller ikke at være...så længe vi er tilfredse med den løsning vi hver især vælger...

Selv har jeg været omtrent daglig bruger af PayPal i 3 år...og har aldrig haft grund til at klage over noget Smile

Nye tider... Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:50

Pia, jeg tænkte på om i nogensinde har brugt PBS?

Fordi, det kan jo godt være at i har tredoblet omsætningen med Paypal, men hvad hvis den var 8-doblet med PBS, det jo svært at sige..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Ja Casper..kan godt være..men jeg tror min kone er tilfreds med en femdobling af en i forvejen pæn omsætning her i december og

januar.

Hun har lige åbnet webshop nr. 2, så mon hun kan løbe stærkere?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:07

Nej, Casper...det har vi ikke...og jeg/vi er også yderst tilfredse med PayPal Smile

Man kan altid tænke...jamen hvad nu hvis...

Jeg tror, at både Peter og jeg har givet rigeligt udtryk for, at vi mener, at PayPal er en alvorlig konkurrent til PBS!

Vi kan, som daglige brugere af PayPal gennem over 3 år...ikke se, hvad PBS kan, som ikke også PayPal kan!

Hovedsagen må jo være, at man er glad og tilfreds med det valg man har taget...og endnu mere væsentligt...om kunderne er...

Jeg vil derfor slutte endnu en gang med et:

Nye tider...Smile

God Weekend!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:26

Så vil jeg da også prøve at starte med Paypal :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Casper...Jeg er sikker på, at du ikke bliver skuffet!

Jeg vil påstå, at mange udtaler sig om Paypal, selvom de er uvidende og ikke har prøvet det

i praksis!

Held og lykke! Thumbs up!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:22

Skal man ikke have en konto for at betale gennem paypal? Her mener jeg, når jeg trykker på [bekræft ordren], ryger jeg så direkte til en side hvor jeg indtaster mine kreditkort oplysninger, trykker godkend, og så er alt færdig?

Kan man integrere paypal i sit design, eller er det popup?

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Du skal ikke have en konto hos Paypal.....her er der stadig en kæmpe misforståelse, som danskerne har.

Vi har intregreret Paypal i Scannet og Dandomain web-shop!

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:27

Peter har ret, men man kan ikke lave eget design til den side hvor man indtaster kortoplysninger, ligesom man kan hos de fleste andre udbydere.

Jeg må altså sige, selv om Peter og hans kone er vilde med PayPal, så ser jeg det altså som en dårlig løsning for danske webshops.

1. Man kan ikke bruge dankort, jeg ved at Peters kone's kunder har fortalt at de har brugt dankort, men jeg har mailet med PayPal's kundesupport og man kan ikke bruge dankort. Hendes kunder må have misforstået et eller andet, måske har de tilmeldt sit VISA-Dankort.

2. Kunne man bruge dankort ved at tilmelde sig PayPal, så stiller man en mur op for sine kunder. Peter kone siger at hun har oplevet en fremgang siden hun indførte betaling med PayPal. Men denne kan være fordi hun gik fra ingen betaling til PayPal, hun kunne måske have fået mere fremgang ved at vælge en anden løsning.

3. Prisen, det er uomtvistligt at omkring 80% af alle betalinger i danske webbutikker er fra VISA-Dankort eller rene Dankort. Det gør at man ved at vælge en PSP der kan tilbyde PBS kan spare en del penge, da indløsningspriserne på dankort er lille. Det modsvare på ingen måde prisen hos PayPal. Det koster 1200 pr. år at have en PBS indløsningsaftale, derudover skal betales til en PSP, her findes nogle ret billige. Så kommer gebyr oven i, men hvis man har bare lidt betalinger på dankort burde det kunne hænge sammen.

Jeg ved at Peter og hans kone er glade for PayPal og fred være med det, men nogle gange flyder Amino efter min mening, med svar fra folk der ikke ved hvad de taler om. At Peter er en god revisor er der nok ingen tvivl om, men fordi hans kone har en webshop er han nok ikke den bedste til at svare på ting om brugervenlighed og betalingsformer.

Min pointe er blot at der er mange på Amino der ved en hel del om f.eks. betaling på nettet, f.eks. Usability, betaling og andre ting fra en professionel vinkel. Men der er så også nogle der har mange point fra at svare på alting. Jeg er jo ikke den bedste til at svare på revisor stuff, så derfor svare jeg ikke på den slags. Men jeg ved en hel del om betaling på nettet, regler, indløser, best "best practice" o.s.v. Så derfor har jeg blandt nogle andre i denne tråd prøvet at holde os til fakta mht. priser osv. baseret på vores erfaring fra mange webshops og ikke blot "mine kunder siger" og "PayPal er gode", på baggrund af en til to webshops. F.eks. nu har jeg ikke læst Martin's bog (E-pusher) om optimering af webshops, men jeg er sikker på at nogle af tingene han siger i den er at betalingsflowet skal være så ugennemsigtigt som muligt, og det er ikke lige det PayPal kan. Og man må aldrig komme i den situation at en kunde ikke kan betale fordi man ikke tilbyder den form for betaling denne kunde foretrækker.

De firmaer der lever godt at ehandel på nettet i dag, de er rigtige professionelle og bruger utroligt meget tid på at optimere deres betalingsflow på alle måder. Der er ingen af dem i Danmark der bruger PayPal som deres primære betalingsform, alle har en PBS aftale på dankort. Det burde da være et godt eksempel at følge.

Peter > det er bestemt ikke personligt, jeg er bare meget uenig i jeres indlæg omkring dette, jeg syntes ikke det er god vejledning. Men jeg har meget respekt for dit engagement her hos Amino. Jeg kender godt PayPal, har lavet integration til dem på et par shops, men kun for kontodelen som suplement til andre betalingsformer.

Jeg vil ikke have en stor diskution om dette, man kan selv vælge, jeg ville bare skrive hvad jeg mener. Jeg skriver ikke mere på dette indlæg.

Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.

www.recuro.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:34

Peter - Revisor:

Du skal ikke have en konto hos Paypal.....her er der stadig en kæmpe misforståelse, som danskerne har.

Vi har intregreret Paypal i Scannet og Dandomain web-shop!

Er paypal integreret i Scannet og Dandomain så man ikke får en redirect til paypal egen side?

troede ikke de tilbød den service i Danmark?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 10 ud af 12 (119 indlæg)