Ja det ved jeg heller ikke! Når jeg har spurgt PayPal så har svart altid været et klart nej! Jeg ved ikke om du har en meget speciel konto? Men min konto understøtter det ikke!
For at kunne tage dankort, kræver det en indløsningsaftale hos pbs, det har jeg lige læst på www.dankort-forretning.dk. Har din kones forretning denne kan jeg godt forestå dankort accepteres.
Okay så, jamen det er jo da bare skide godt at man kan bruge dankort på sin paypal, er bare uforestående overfor hvorfor at paypal ikke skriver de tager dankort, men kan være det kommer.
Okay vil jeg gøre, kan du foretælle mig hvor på paypal du/i bestilte denne løsning med dankort i :-). for syntes ifht. Ewire så er paypal utrolig forvirrende med hundredvis af undersider...! ;-)
Virker PayPal som retail løsning eller hvordan. Hvis din kone tager kort i butikken så er det retail uanset om hun taster kortet ind i en browser.
M.h.t. dankort hos PayPal, man skal vel stadig oprette en PBS indløsnings aftale eller ? PBS vil ikke have man laver en supermerchantaftale, altså som PayPal har på deres andre kort.
Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.