Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til design af logo/reklamer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter et program jeg kan bruge til at designe logo/reklamer med. Jeg har ingen erfaring indenfor så meget med design, men jeg er glad for at tegne samt lege med programmer som photoshop. Jeg er dog i tvivl om hvilket program der er det bedste til dette, og hvor meget det koster? Jeg er rimelig ambitiøs, så jeg er villig til at smide nogle penge i det. Derfor er intet udelukket, så luk op for din viden.

Dbh, Marcus.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:27

Du skal vel over i noget Adobe Illustrator / InDesign

Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:31

Tak for dit svar, dog ville jeg sætte pris på, hvis svarene kunne være en smule mere konkrete :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:44

Hejsa,

Ja Adobe illustrator foretrækker jeg også, hele creative suite faktisk.

Der er ikke meget at sige synes jeg, prøv at download en trial version her http://www.adobe.com/downloads/ når du mouseover kan du klikke trial og dernæst skal du oprette en gratis adobe konto nemt og så kan du downloade en prøveversion af alle deres programmer.

Der lidt gratis hjælp at finde bla på lynda.com som undervisningsvideoer. Der er også en masse spændende viden og kloge designfolk her http://www.computerarts.co.uk/

God fornøjelse:)

Lykke

Vi udvikler moderne webservices og driver webbureauet refunk.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

Det er da bare med at få sig sat ned og få indblik i Adobe Illustrator. Deri kan du lave ALT, hvad logodesign gælder. Og så kan det også bruges til alt, da dit produkt så ligger i vektor-grafik...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:57

Som alle de andre, så vil jeg også sige at du helt klart bør have Adobe Illustrator som minimum.
Photoshop og InDesign vil også være smarte at have.

Lykke skrev at Creative Suite ville være en god idé og der er jeg også enig.
Creative Suite findes i forskellige "størrelser" og indeholder flere forskellige af Adobe's programmer.
Det som er fordelen er, at man f.eks. kan købe en Creative Suite som bl.a. indeholder både Photostop, InDesign og Illustrator til en pris som du ikke ville kunne købe to af produkterne løst for. Så hvis du kun vil have Illustrator, så køb Illustrator. Men hvis du godt kan se at du er kort stykke ude i fremtiden kunne tænkes at få brug for f.eks. InDesign, så vil det være rigtig smart at købe en Creative Suite med det hele i og derved sparer en masse penge.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)