Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check lige vores hjemmeside og giv en comment ;)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt, jeg lover at fikse den her tekst her i morgen, så kan i alle lige tage en kikkert igen og siger om i forstår lidt mere om vores virksomhed til den tid :P

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:42

Hej David

Tillykke med jeres lækre hjemmeside.

Som de andre aminoer også nævner, så er min opfattelse også at I skal holde jer til nogle mere ens font's.

Alt det grafiske på jeres side (jpg) er super flot, men opsætningen af teksten kunne måske gøres lidt bedre. Smile

Held & lykke med den vidre udvikling af jeres side...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:50

Der er allerede mange gode kommentarer, og foruden det med fonts så vil jeg gerne tilføje:

B2B sites skal altså sælge sig selv fra "the get go" og det synes jeg ikke denne side gør. Ja den fortæller lidt om at i er et bureau (men helt ærligt det havde jeg nok regnet ud, da jeg højst sansynligt har fundet jer via en google søgning på web bureauer). For guds skyld fokuser på hvad i kan mere end hvad i er. Det skal der selvfølgelig være plads til men det er fint nok det ligger inde under "Kompetencer" eller "om os" eller lign.

Brug saft og kraft på jeres "Cases", giv specielle introduktionstilbud. Sælg jeres kompetencer igennem cases på forreste side (gerne grafisk og "To the point")

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Hej David.

Banneret er rigtigt fedt lavet, gode farver!
Men min umiddelbare vurdering af overskriften i content-området virker alt for rodet og uoverskueligt, prøv med en nemmere læselig skrift i stedet for en krøllede og som sagt rodet skrift.

Ellers et rigtigt flot layout ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:28

Proev at bibeholde den gode balance mellem informationer og grafik. Jeres logoer/billeder er saa godt lavede at det er reklame nok i sig selv, saa det er som mange har sagt, vigtigt at faa et praecist budskab igennem om hvad i tilbyder, uden alt for meget tekst. 

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:39

Jeg kan godt forstå jeres kommentarer, og mange tak for hjælpen. Men jeg vil da spørge jer, hvis nu vi ikke tilbyder "standard" løsninger. Men vi vil prøve at finde en kreativ løsning, og jeg tror der er en rigtig fed ide som lige er kommet til mig :P

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:34

Hej Siranee,

Først og fremmest vil jeg rose dig fordi du har et godt øje for hvor vigtig luft og simplificering af design er for et professionelt og overskueligt look..

Du har forstået at kombinere effekterne i bannerne på en fornuftig måde, og farvevalgene heri og er også super fede.

Men men men.. :]

Når det så er sagt, har jeg også et par punkter som jeg synes du skal overveje.

1) Personligt synes jeg ikke den skrigende lillae farve du har valgt til dine headlines+menu harmonere med den ellers stilrene og varme oplevelse resten af dit farvevalg har.

2) Der er nogle fejl rundt omkring, "Karrierer" virker for det første ikke - men dette er du garanteret allerede klar over. Derudover har din footer 100% browser width på kontaktsiden - hvilket den ikke har på nogle af de andre sider

3) Sidst men ikke mindst, en ting som jeg som designer har svært ved at forholde mig til, men som man ikke kan se som "almindelig" bruger, og som man selvfølgelig kun ser når man kender den kunstner du er inspireret af, er at jeg personligt ikke synes det er fedt når man kopierer andres stil, og sælger design ud fra nogle ting man har lavet ud fra tutorials...

Det er dog vigtigt igen at pointere, at jeg synes du har kombineret de forskellige effekter rigtig godt, og det talent er i sig selv også penge værd hvis det skaber værdi for kunden og slutbrugeren  .. Alle kunstnere bliver inspireret af deres omgivelser, hvorfor mange ting og sager går igen - men finten er at "låne" på en underspillet måde, så ens personlige stil skinner mere igennem Smile

En aller sidste ting, gem endelig dine billeder ud i en bedre kvalitet, der sker ikke noget ved at et banner fylder mere en 40 kb som ihvertfald ét af dine gør, hvis kvaliteten bliver højnet! .. Brug evt. quality 9-10 stykker når du gemmer som jpg i ps, det burde være rigeligt..

Jeg håber du kunne bruge mine råd til noget - det var ihvertfald hensigten Smile

Ha' en god dag, og held og lykke med det!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:04

Lækkert design - det må jeg sige.

Ville tweake det lidt, da der er nogle småting der kunne gøres bedre:

• I det lilla banner ser det ud som om, at "grunge"-effekten i baggrunden er utydelig (strukket for meget?). Derudover er teksten "BezotInteractive" for lille og utydelig til, at man lægger mærke til det. Reflektionen under banneret ville se rigtigt lækker ud, hvis i gav den en motion blur med angle på 90.
  • Reflektionen under menupunkterne i toppen skal være svagere. Evt. en opacity på 45-60%.

Jeg tror i det hele taget, at der skal arbejdes mere med størrelsesforholdende på designet. I skal tænke på: Hvad skal være i centrum? Hvad skal brugeren lægge mærke til?

De store tekster "Om Bezot", "Bliv en af os" etc. tager for meget af opmærksomheden.

"Bliv en af os" skal - efter min mening - gemmes af vejen, evt. som et link i bunden: "Vi ansætter". At det er plantet i midten af forsiden ser simpelthen ikke seriøst nok ud, og hvis jeg som kunde gik ind på en side, hvor det første der faldt i øjnene på mig var, at de mangler folk - så ville jeg nok vælge et andet bureau.

Lav en samlet kontaktform, i stedet for at lave direkte kontakt til Adm. direktør, art director etc.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)