Hej Siranee,
Først og fremmest vil jeg rose dig fordi du har et godt øje for hvor vigtig luft og simplificering af design er for et professionelt og overskueligt look..
Du har forstået at kombinere effekterne i bannerne på en fornuftig måde, og farvevalgene heri og er også super fede.
Men men men.. :]
Når det så er sagt, har jeg også et par punkter som jeg synes du skal overveje.
1) Personligt synes jeg ikke den skrigende lillae farve du har valgt til dine headlines+menu harmonere med den ellers stilrene og varme oplevelse resten af dit farvevalg har.
2) Der er nogle fejl rundt omkring, "Karrierer" virker for det første ikke - men dette er du garanteret allerede klar over. Derudover har din footer 100% browser width på kontaktsiden - hvilket den ikke har på nogle af de andre sider
3) Sidst men ikke mindst, en ting som jeg som designer har svært ved at forholde mig til, men som man ikke kan se som "almindelig" bruger, og som man selvfølgelig kun ser når man kender den kunstner du er inspireret af, er at jeg personligt ikke synes det er fedt når man kopierer andres stil, og sælger design ud fra nogle ting man har lavet ud fra tutorials...
Det er dog vigtigt igen at pointere, at jeg synes du har kombineret de forskellige effekter rigtig godt, og det talent er i sig selv også penge værd hvis det skaber værdi for kunden og slutbrugeren .. Alle kunstnere bliver inspireret af deres omgivelser, hvorfor mange ting og sager går igen - men finten er at "låne" på en underspillet måde, så ens personlige stil skinner mere igennem 
En aller sidste ting, gem endelig dine billeder ud i en bedre kvalitet, der sker ikke noget ved at et banner fylder mere en 40 kb som ihvertfald ét af dine gør, hvis kvaliteten bliver højnet! .. Brug evt. quality 9-10 stykker når du gemmer som jpg i ps, det burde være rigeligt..
Jeg håber du kunne bruge mine råd til noget - det var ihvertfald hensigten 
Ha' en god dag, og held og lykke med det!