Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed? Enmandsfirma

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går of fifler lidt med en ide, men kunne godt bruge lidt hjælp... og fandt det her site ved at google og har kigget lidt rundt.

Jeg er 23 år og i lærer som elektriker med et år tilbage, og kunne godt tænk mig prøve starte et firma med salg og montering af alarmer i private hjem og mindre virksomheder.

Jeg kan læse mig frem til at det er et enkeltmandsfirma jeg skal starte, da jeg jo selv, men det er noget jeg vil se hvor meget gang der er i og så lave det om aftenen/weekenderne. Men hvordan og hvor ledes med reg. af firma? Da jeg har snakket med en alarm forhandler, men hvad skal jeg gøre for at komme igang med at indkøbe en alarm og så sælge den til fru hansen med montering.

Har kigget lidt på 100svar men vil godt prøve have det ridset op trin for trin

Jeg finder selvfølgelig på et navn (hvilket jeg har)

Men er det så nødvendigt at registre den som virksomhed da jeg ikke regner med at tjene over 50.000 i året? Men det kræver det så alligevel for jeg kan indkøbe alarmen? da de ikke handler med private.

Planen var jeg ville lave en hjemmeside hvor jeg ville fortælle lidt om alarmen og hvad den kan osv. og så prøve med nogle annoncer i de lokale aviser.

Men hvordan og hvorledes med opstart af firmaet? Hvordan kommer jeg igang? Hvad skal jeg være obs på osv.?

Mvh

Linding

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:49

Hej Linding.

Det lyder som en god idé. Hvis du lægger krafter i det, skal du nok få succes med det.