Jeppe....
- For søren da.. SELVFØLGELIG ved du ikke hvor dine præcise evner ligger, - du går på 1. år på gym.. Det er jo det du skal finde ud af de næste 3-4 år.. - Du skal prøve dig selv af i forskellige sammenhænge, og - ja - leve livet!!! - Men FEDT at høre at du har "genet" og vil / tør sætte noget igang.. Men find først lige ud af hvad det er du "brænder" for.. for det er vel nok essensen af det hele, - at for at lykkes som selvstændig så skal du brænde 150% for det du arbejder med - ikke bare det at være "selvstændng" og kunne sige "ude i byen" at jeg har sq en fed webbutik med noget fedt tøj... for det er NEMT - og hvor svært kan det lige være??? - Næh du har ret, - det ER nemt...
Men.. og der er jo altid et lille men... Jeg er uddannet herretøjsmand - og har været beskæftiget indenfor branchen i mere end 20 år. Du kan tage det til dig hvis du vil - eller du kan tænke: "Sikke en bedrevidende idiot", - det korte af det lange er, at jeg vil gerne redde dig for et par "øretæver", som jeg tror du løber ind i, hvis du kaster dig ud i projektet.
først og fremmest - er det at drive en "tøjbutik" en uddannelse, - ligesom at være mekaniker, - Læs: Du skal sq vide noget om det du sælger! - Hvordan vasker du en sort t-shirt mest skånsomt så den bevarer den sorte farve længst muligt? Hvilken størrelse skal jeg vælge hvis jeg er 190 cm høj, har lange arme og vejer 110 kg? - Det jeg prøver at sige til dig er, at når nu kunderne begynder at "kime" din kundeservice ned, - så er det DIG der står som eksperten, og skal kunne rådgive dine kunder omkring disse ting. Og hvordan får du forklaret ham på de 190 cm - at oplysningen om hans lange arme, kan du ikke bruge til så frygteligt meget, når det er sokker ham spørger om vejledning til størrelsen i. (tro mig den slags spørgsmål får man)