Du tænker på at starte op i Network Marketing, har måske været til en forretnings præsentation eller en god ven har introduceret dig til hans eller hendes forretning. Forretnings-præsentationen lød godt, men du er alligevel lidt usikker på om det nu også kan være rigtigt! Det allerførste du bør kikke nærmere på, er om firmaet har “ærligheden” i orden. Er firmaets ærlighed ikke på plads, så hold dig væk fra firmaet. Hvad mener jeg med “ærlighed“ LÆS DIN KONTRAKT (Policies and Procedures) (Terms Conditions) Jo flere sider kontrakten fylder, jo mere opmærksom bør du være! - Skal kontrakten fornys årligt? - Siger kontrakten nogen om ”termination“ - Siger kontrakten noget om ”ongoing obligation“ - Stopper din bonus hvis du ikke bringer nye team medlemmer ind? - Kan du holde ”ferie“ i 6 måneder, uden du mister din bonus check? Der er to steder i dit firmas ”Policies and Procedures“ som du øjeblikkelig bør læse igennem og det er afsnittet eller afsnittene om dine forpligtelser og afsnittet eller afsnittene omkring ”termination“. Måske mangler ”dit“ firma: - Hvis ”dit“ firma’s CEO’s jakkesæt alle er hvid eller orange-stribet, mangler firmaet måske ærlighed. - Hvis du slår ”dit” firma op på “google earth” og du finder en bar plet, mangler firmaet måske ærlighed. - Hvis du slår ordet “scam” op på wikipedia og “dit“ firma er listet, mangler firmaet måske ærlighed. - Hvis ledelsen har svært ved at stave til MLM, mangler ”dit“ firma måske ærlighed. - Hvis du ikke kan finde ”Policies and Procedures“, mangler ”dit“ firma sikkert ærlighed. Ovenstående er meget vigtigt, noget jeg har selv har mærket på egen krop, gennem mine tidligere network marketing firmaer, så undlad IKKE af undersøge ovenstående, hvis du seriøst, ønsker at opbygge en tilbagevendende indkomst. Husk på, hvis du allerede er i et firma, så har du godkendt firmaets ”Policies and Procedures” på den ene eller anden måde. En lille test du meget nemt kan udfører er google: “dit firma” + scam
|
egstrup:tidligere network marketing firmaer, så undlad IKKE af undersøge ovenstående, hvis du seriøst, ønsker at opbygge en tilbagevendende indkomst.
Hvilke selskaber drejer det sig om, Egstrup...?
Mvh.
Burholt