Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betingelse nr. 1 om “dit” MLM firma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du tænker på at starte op i Network Marketing, har måske været til en forretnings præsentation eller en god ven har introduceret dig til hans eller hendes forretning. Forretnings-præsentationen lød godt, men du er alligevel lidt usikker på om det nu også kan være rigtigt!

Det allerførste du bør kikke nærmere på, er om firmaet har “ærligheden” i orden. Er firmaets ærlighed ikke på plads, så hold dig væk fra firmaet.

Hvad mener jeg med “ærlighed“

LÆS DIN KONTRAKT (Policies and Procedures) (Terms Conditions)

Jo flere sider kontrakten fylder, jo mere opmærksom bør du være!

- Skal kontrakten fornys årligt?

- Siger kontrakten nogen om ”termination“

- Siger kontrakten noget om ”ongoing obligation

- Stopper din bonus hvis du ikke bringer nye team medlemmer ind?

- Kan du holde ”ferie“ i 6 måneder, uden du mister din bonus check?

Der er to steder i dit firmas ”Policies and Procedures“ som du øjeblikkelig bør læse igennem og det er afsnittet eller afsnittene om dine forpligtelser og afsnittet eller afsnittene omkring ”termination“.

Måske mangler ”dit“ firma:

- Hvis ”dit“ firma’s CEO’s jakkesæt alle er hvid eller orange-stribet, mangler firmaet måske ærlighed.

- Hvis du slår ”dit” firma op på “google earth” og du finder en bar plet, mangler firmaet måske ærlighed.

- Hvis du slår ordet “scam” op på wikipedia og “dit“ firma er listet, mangler firmaet måske ærlighed.

- Hvis ledelsen har svært ved at stave til MLM, mangler ”dit“ firma måske ærlighed.

- Hvis du ikke kan finde ”Policies and Procedures“, mangler ”dit“ firma sikkert ærlighed.

Ovenstående er meget vigtigt, noget jeg har selv har mærket på egen krop, gennem mine tidligere network marketing firmaer, så undlad IKKE af undersøge ovenstående, hvis du seriøst, ønsker at opbygge en tilbagevendende indkomst.

Husk på, hvis du allerede er i et firma, så har du godkendt firmaets ”Policies and Procedures” på den ene eller anden måde.

En lille test du meget nemt kan udfører er google: “dit firma” + scam

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:19

egstrup:

tidligere network marketing firmaer, så undlad IKKE af undersøge ovenstående, hvis du seriøst, ønsker at opbygge en tilbagevendende indkomst.

Hvilke selskaber drejer det sig om, Egstrup...?

Mvh.

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Lasse,

Jeg ønsker ikke - offentligt - at hænge nogen firmaer ud. Jeg kender stadig nogen fantastisk dejlige mennesker som arbejder i disse firmaer, så det er også en grund for mig.

Dog kan det ikke være svært, at læse ens egen firmas Police and Procudure, finde afsnittet om Termination, samt se efter hvilken "Keep on going obligation" firmaet har.

Men du skal være velkommen til at ringe eller skype mig, og vi kan tagen en snak omkring det. 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

egstrup:

Men du skal være velkommen til at ringe eller skype mig, og vi kan tagen en snak omkring det. 

Jeg er sådan set noget mere interesseret i at tage dialogen her i dette forum - ikke at du dermed behøver at udlevere bestemt selskaber, men snarere uddybe hvori dine erfaringer ligger i forhold det du beskriver. Umiddelbart er du som udgangspunkt inde på en masse rigtig fine pointer og er slet ikke uenig i mange de punkter du lister som værende dem man skal være opmærksomme på - men der går lidt Gøg & Gokke i seriøsiteten når du blander hvide jakkesæt med orange striber ind listen...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 07:14

Lasse Burholt:
men der går lidt Gøg & Gokke i seriøsiteten når du blander hvide jakkesæt med orange striber ind listen..

Påklædningen - den type jeg næver m.m. - De mennesker som optræder i denne type påklædning, og som ønsker at deres team medlemmer også gør det, er for at bringe fokus hen på, at her TALER vi business. Hvilke da også er helt sandt for en meget lille procentdel af befolkningen, dem som jeg betegner som ”Heavy Hitterne”

Disse ”Heavy Hitterne” ønsker at deres team skal gøre nøjagtig lige som de gør. De forsøger at gøre mennesker som i bund og grund ikke ønsker at SÆLGE indtil hard-core sælgere. Men ved lidt undersøgelse kan du finde ud af, at 95% af befolkningen, afskyer at blive solgt eller at blive presset ind i nogen ”deal”

Min egen erfaring er, at INGEN læser deres Policies and Procedures, altså den kontrakt de ”underskriver” når de tegner sig op. Derfor er der ingen der ved hvor let de kan blive smidt ud af deres firma. Hvilke selvfølgelig først bliver aktuelt, når de når en vis indtægt.

Det er jo først når et temamedlem har arbejdet en væsentlig tilbagevendende indkomst op, som firmaet skal udbetale hver måned at dette kan gå hen og blive et dilemma for firmaet.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:01

Interresant udgangsvinkel Egstrup.

Det var sku en go guide, som kan blive meget handy....Tak for det.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja gang i den :0) Hvide jakkesæt med orange striber? Er det et tænkt eksempel eller har du set  nogen der havde det som firmatøj??

Derudover har du ret, det er en god ide at tjekke firmaet før ma signer sig op.

Mvh Andreas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)