Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hver dagen for en irværksætter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle samme.

Jeg er ved og starte mit første projekt om. Og det tar selvfølig lidt tid, i nat kom jeg i seng kl 05:30. og var oppe igen kl 9:00. Der vågnede min søn på 2år Niklas. Så var det bare ud af senge. Men forlovet syntes det tar for meget tid, måske også lidt dårligt tidspunkt at starte, vi skal ha en til baby her om 5 uger ca. Men annyway jeg var oppe til kl 5:30 for og se om jeg kunne finde en betalings form (visa, master måske dankort) men jeg under mig over hvordan i ander for jeres famili liv til og funger.

Hilsen den helt nye Irværksætter

Keld

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:25

Hej.

Jeg står op kl. 8 (der sover min søn på 1,5 år stadig) og kommer hjem kl. 20,21,22 eller 23. ca. - så leger jeg med min søn en times tid og går i seng.

Dette hurlumhej gentager sig 5 dage om ugen og i weekenderne sover jeg længe (til kl. 10-11) og få lige leget en times tid med min søn før jeg tager afsted.

Det er hårdt for familielivet, men jeg har heldigvis også (mener jeg at kunne huske) nogen gange døde perioder med masser af familietid.

Den eneste "branche" der er hårdere ved familielivet må være kriminalitet - der kan man jo være væk i månedsvis eller årevis.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 20:35

Hej Keld,

Nu kender jeg desværre ikke din situation særlig godt, da jeg ingen børn har endnu. Men et godt råd, så skal du strukturere din tid, således du kan finde tid til din familie! Det er meget vigtigt, at hele din familie står bag din forretning, ellers plejer det ikke at ende ud i noget godt resultat!

Min familie og kæreste står 100% bag mig og det motiverer mig til at arbejde endnu hårdere når jeg sidder foran computerskærmen!

Jeg synes det er vigtigt at tage sig tid til familien og kæresten, derfor har jeg valgt at ligge alt (hvis muligt) i min kalender. Denne kalender ajourfører jeg hver morgen inden jeg går i gang med dagens arbejde..

Håber ovenstående er lidt brugbart, selvom jeg ikke har stået i den situation endnu :)

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 21:04

Det skal så lige sige at pt har jeg stadig mit arbejde, og her i sverige er det 39-40 timer pr uge.

Jørgen: Det lyder lidt vilt du er væk fra 8-22 herdag, det håber jeg ikke bliver nødvendigt for mig, på sigt vil jeg gerne stoppe med og ha mit job, også bare arbejde med min virksomhed.

Søren: Men dame vil også gerne at det kommer til og gå godt for mig, og at jeg kan lave af det jeg skal til og lave, men hun vil også gerne at jeg er der hjemme noget mere, men jeg har valgt at ha et konto hos en af min gode venner som også er med i projeket, for skal jeg arbjde hjemme fra.

1 Niklas vil være ved PC'en hvis den er tænt ( der er mange knapper :) )

2 Har en til søn på 6 år, og han skal også ha lov til og ha hans venner med ind, uden at det forstyre mit arbejde, så jeg har det sådan at når jeg er på arbejde så er jeg på arbejde, og når jeg er hjemme så er jeg hjemme. Så må vi se om jeg kan blive ved med det :)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:17

sådan ER det bare, i hvertfald i starten, men snak med din kæreste, læg nogen planer om tider, få struktur på din dag, og overhold dem,

selvfølgelig kan der i visse situationer være spidsbelastninger, det forstår din kæreste også

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 23:37

Keld Sørensen:
Men annyway jeg var oppe til kl 5:30 for og se om jeg kunne finde en betalings form (visa, master måske dankort)

Hej Keld,

Jeg skal da lige høre om du fandt det du søgte :o?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 11:17

Tror min partner har fundet noget i england, men skal nok skrive til jer når jeg finder noget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

Hej Keld

Jeg er selvstændig og har en søn på 1 år. Jeg har ikke haft barsel og syntes det var P... hårdt. Deværre er det også en dagligvarer forretning jeg har også er der åbningstider man bliver nød til at overholde...

Det er jo hårdt at starte op og det vil altid tage meget tid. At være iværksætter er et fuldtidsjob - altid. Dog er det jo også det der er spændende, det er jo fedt at se ens projekter blive til noget og mærke at omsætningen kommer eller at man gør en forskel for folk...

Personlig ville jeg syntes det var at stramme den lidt når nu i har nr. 2 på vej. Det er jo fra en kvindes synspunkt... Mænd ser anderledes på det. De fleste mænd - her i blandt min egen - syntes det er ok med børn men at det også er rart at have en masse at rive i. 3 timers fordelt sammenvær om dagen er mere end nok for de fleste fædre... Men er det nok for børnene? Hvem ved, de kan ikke udtrykke sig. De fleste nyere undersøgelser peger på, at så længe det er samvære med 100% fokus fra den enkelte forældre, er det ok med 2-3 timer om dagen fra den ene forældre, så længe den anden er der og tager sig af barnet og dennes behov...

Noget helt andet er hvad din forlovede syntes om sagen - i var jo sikkert 2 om at ville have fler børn og må vel så også være 2 om at tage sig af dem..?!?! Det er hårdt at have børn og stadig finde kærligheden forældrene i mellem. Tal indgående med hende om hvor mange timer er ok om ugen og se hvordan i kan få det til at hænge sammen...

Pøj pøj!

Mvh. Charlotte

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:48

Ja, her er både min mand og jeg selvstændige i samme virksomhed - min mand tager det drøje træk og bruger rigtig mange timer incl. aftner/weekender med bl.a. en del udstillinger, som primært ligger forår - efterår.

Vi forsøger at planlægge - jeg holder sammen på det huslige og alligevel bliver der også (lidt) tid tilovers til familiebesøg og venner - ikke så meget som vi gerne ville, men sådan er det. Jeg er så den "halvdel" af familien der engagerer mig i lokallivet - på den måde holder vi også kontakten til naboer mv

Det skønneste er, at man har sin frihed - kan tage 1 dag fri en almindelig dag og så arbejde lørdag/søndag hvis det er nødvendigt. Vi har aftalt faste arbejdstider, ligesom hvis det var en almindelig arbejdsplads, men det bliver alligevel til flere timer end hvis vi var lønmodtagere - men vil ikke bytte...

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Skrevet kl. 13:10

Til Charlotte

Der er barn nr 3 der er på vej, og min forlovet skal også starte sin virksomhed til marts. Så jeg ser frem til de næste 6 md, og ser hvordan det går, har overvejet at få en til og gøre rent der hjemme og vaske tøj osv

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)