Hej alle samme.
Jeg er ved og starte mit første projekt om. Og det tar selvfølig lidt tid, i nat kom jeg i seng kl 05:30. og var oppe igen kl 9:00. Der vågnede min søn på 2år Niklas. Så var det bare ud af senge. Men forlovet syntes det tar for meget tid, måske også lidt dårligt tidspunkt at starte, vi skal ha en til baby her om 5 uger ca. Men annyway jeg var oppe til kl 5:30 for og se om jeg kunne finde en betalings form (visa, master måske dankort) men jeg under mig over hvordan i ander for jeres famili liv til og funger.
Hilsen den helt nye Irværksætter Keld |
Hej.
Jeg står op kl. 8 (der sover min søn på 1,5 år stadig) og kommer hjem kl. 20,21,22 eller 23. ca. - så leger jeg med min søn en times tid og går i seng.
Dette hurlumhej gentager sig 5 dage om ugen og i weekenderne sover jeg længe (til kl. 10-11) og få lige leget en times tid med min søn før jeg tager afsted.
Det er hårdt for familielivet, men jeg har heldigvis også (mener jeg at kunne huske) nogen gange døde perioder med masser af familietid.
Den eneste "branche" der er hårdere ved familielivet må være kriminalitet - der kan man jo være væk i månedsvis eller årevis.