Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crazywin.dk - svindel og humbuk!!! Pas på med jeres kortoplysninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er lettere frusteret over at jeg på et tidspunkt fik anbefalet crazywin eftersom man vist kunne få et gavekort til en hvis værdi for et mindre beløb, efter at have læst betingelser osv. fik jeg tilmeldt mig. Da de ikke kunnere levere gavekortet alligevel fordi jeg selvfølgelig ikke ønskede at fortsætte med at betale afmeldte jeg mig.

Efter at have modtaget en del standardmails fra en såkaldt Tanja afmeldte jeg med flg. ordlyd:
"Hej Robot/Tanja.
Jeg skriver hermed til dig/jer for at afmelde mig det abonnement jeg har betalt 5,50 kr. for. I bedes bekræfte min afmeldelse.
Dbh, Christoffer"

Hvad er det mon ved disse simple 2 linier Crazywin ikke har forstået? Alligevel har de tilladt sig at trække 2 x 79 kr. fra min konto.
14/11-08 - 79 kr.
16/12-08 - 79 kr.

Hvad ville I gøre?
Skal man politianmelde dem?
... eller blot hive fat i sin bank og få dem til at tilbaføre ens penge?

Jeg kan se at jeg desværre ikke er den eneste som har haft problemer med denne svindel virksomhed, http://tkkidmose.urbanblog.dk/2008/06/04/crazywindk/.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:43

Skriv den mail ud du skrev til dem og gå ned i banken og få dem til at trække pengene tilbage.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:47

Er din retfærdighedsfølelse blevet krænket :)? Så bare vent til du finder ud af at du ikke må udtale dig om at du er blevet svindlet herinde på amino :) D.v.s. du må ikke dele dine frustrationer med nogen.

At tænke sig at Danmark skal stå i spidsen for at lære mellemøster om ytringsfrihed :)

Du kan jo skrive på trustpilot.dk så er den skid slået.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:56

Jørgen Olsen:
Du kan jo skrive på trustpilot.dk så er den skid slået.

Selv på der er der trænge kår ytringen

Henrik

Ps. fik du nogensinde løst dette?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:46

Det var nu mere et oplæg til debat om der var andre som havde haft lignende problem, og om hvad man skulle kunne gøre for at få sine penge igen.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:47

Klovn:
Ps. fik du nogensinde løst dette?

Ikke endnu. Men de får lige en chance til at tilbageføre dem selvom det er ren og skær svin.... misbrug af kortoplysninger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)