Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave et datingsite?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg er ved at starte et datingsite op. Jeg søger en, som kan hjælpe mig med at lave datingsitet. Det må gerne være fra en template, hvis der findes sådan noget.

Det skal, i starten ikke have de vilde muligheder, men selvfølgelig de 'almidelige' funktioner, som billede upload, mulighed for profiltekst, login og ting i den stil.

Er det noget en af jer aminoer, ville kunne give et overslagstilbud på? Jeg ved det er umuligt, ikke at give et mere præcist tilbud, da det er svært at sige når I ikke har flere informationer omkring sitet.

Men mere, om der var nogle som ville være friske på at hjælpe mig med at finde en løsning, og om det kommer til at koste 20.000 eller 200.000?

Ser frem til at høre fra jer!

Casper.

casperblom@live.dk

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde ikke koste mere end en 20-30.000kr at bygge op fra bunden, men det er MEGET svært at sige når du ikke giver flere informationer.

Vi vil sagtens kunne hjælpe dig til en fornuftig pris, men lige lidt feedback:

Det lyder ikke særlig gennemtænkt med "endnu et datingsite" - hvad er din fidus?

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fidus er at det er et unikt kocept, som skal kodes sammen med en smsløsning.

Så det adskiller sig fra alle de andre. Har du en mail? :)

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Send mig en mail med kravsspecifikation, så skal jeg gerne kigge på det! Eftersom jeg arbejder med store SMS systemer til dagligt, så kan jeg muligvis byde ind på opgaven. Hvis ikke jeg kan eller skal stå for selve programmeringen, så kan jeg i hvert fald stå for SMS løsningen.

Du kan smide en mail på sl@inmobile.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København H
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)