jeg har sådan set mange, og tilbyder dem også i den udstrækning hvor jeg kan se folk ikke får svar af andre der er bedre. som selvstændig igennem over 20 år, har jeg en del erfaring, og også der kan jeg se nogen som scorer kassen på at skrive bøger med selvfølgeligheder, og så sælge dem herinde ja jeg beklager, men det enenste sted herinde, jeg har oplevet gratis hjælp, det er faktisk på det regnskabs og skattemæssige område, stiller man et spørgsmål, så går der ikke ret lang tid før man får et råd. og det vil jeg gerne give en stor applaus til mvh
|
det er nemlig ikke så nemt at få gratis hjælp, men det synes jeg også er fair nok.
dem der har en virksomhed eller bare er gode på området og skal lave en eller anden decideret opgave skal selvfølgelig have lidt penge for det, derfor synes jeg det er godt at du nævner at du i hvertfald vil betale, men ikke har så mange penge, så slipper du osgå for at få tilbud fra flere der vil have 1000 kr i timen.
ellers så er folk da MEGET gode til at hjælpe, når det kommer til tips, tricks og henvisninger. jeg giver da også råd selv, men lader måske være med at være ALT for dybdegående, men heller guide folk i den rigtige retning. sådan at jeg ikke bruger alt for meget tid på at yde samme service gratis som andre kunder skal betale for:)