Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger PHP udviklere i Århus

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der mon et sted på nettet, hvor jeg kan søge (frivillige) PHP udviklere
fra et bestemt geografisk område i Danmark?
Nærmere bestemt søger jeg i Århus-området.

Jeg har prøvet at skrive til nogle uddannelsessteder, men der kom ingen respons.
Så nu prøver jeg lige her.

Sagen er den, at jeg har et fritidsprojekt - en hjemmeside - som jeg gerne vil
have hjælp til at udvikle?
Det drejer sig om en hjemmeside, der skal re-designes og tilføres nogle
nye funktioner.

Jeg vil umiddelbart tro, at der bliver omkring 12 - 15 sider, men jeg ved det ikke
endnu. Jeg har derfor også svært ved at vurdere, hvor lang tid det vil komme til at
tage at udvikle.

Hjemmesiden kører på frivillig basis, og jeg har derfor desværre ikke mulighed
for at betale en ret høj løn. Jeg ved ikke, hvor mange penge der ville skulle til.
Men det kan vi snakke om, hvis nogen skulle vise interesse.

Men hvis du kender et sted, hvor jeg kan søge, eller selv kunne være interesseret,
må du meget gerne poste en kommentar her eller via mploug@pc.dk.

Mvh. Martin

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:40

Hej martin

jeg bliver noget beskæmmet hver gang, der bliver bedt om hjælp hvor der ikke er ret mange penge til rådighed, men det er desværre nok lidt min oplevelse af aminoer.

hvilket er i direkte modforhold, til min opfattelse af hvad amino siden går ud på, den er nemlig meget kommerciel, hvis de enkelte aminoer kan tjene nogle penge på hinanden, så er de på mærkerne, men er det blot videnshjælp, så må man betale ved kasse 1.

jeg kan anbefale dig at søge på brit malka, hun er ivørigt også på amino, men hun har skrevet flere bøger også om php, så kig på hendes hjemmesider, jeg tror det måske kan hjælpe dig

med venlig hilsen

lykke

Mvh Kronborg

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:50

Jeg tror du får det meget svært ved at finde en dygtig php udvikler som vil arbejde gratis for dig, tror du skal hoste op med nogen penge eller % i dit site.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:00

corona:
jeg bliver noget beskæmmet hver gang, der bliver bedt om hjælp hvor der ikke er ret mange penge til rådighed, men det er desværre nok lidt min oplevelse af aminoer.

hvilket er i direkte modforhold, til min opfattelse af hvad amino siden går ud på, den er nemlig meget kommerciel, hvis de enkelte aminoer kan tjene nogle penge på hinanden, så er de på mærkerne, men er det blot videnshjælp, så må man betale ved kasse 1.

Man kan jo kun ryste på hovedet af dit indlæg.

Naturligvis er der ingen der gider realisere andre folks udviklingsprojekter gratis. Der spørges ikke om et konkret problem men gratis arbejdskraft over en længere periode. Den oprindelige indlægsskriver gider ikke engang ulejlige sig med at skrive hvad projektet drejer sig om.

corona:
jeg kan anbefale dig at søge på brit malka, hun er ivørigt også på amino, men hun har skrevet flere bøger også om php, så kig på hendes hjemmesider, jeg tror det måske kan hjælpe dig

Du anbefaler altså at man lærer at kode PHP selv. God fornøjelse. Hvis du følger dit eget råd kan du følge din egen standard og kode den hjemmeside der efterlyses.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Hej alle

I har ret, det er sikkert de færeste, som vil arbejde gratis - jeg selv inklusive.
Derfor har jeg også indset, at jeg er nødt til at betale for det.

Jeg har oprettet en opgave på www.flexer.dk, og har allerede modtaget
mange mails fra folk, som er interesseret  at løse den.

Så det er rigtig godt.

Mvh. Martin

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 19:17

Hej ukendte

Du er netop det skræmmende eksemplar jeg henviser til, taler ned til folk, dømmer om andres standard,.

læg lige mærke til at manden fortæller at det er et fritidsprojekt, han beder ikke om hjælp til at udvikle en ny b & o side.

hvis jeg havde tid og kendskab til php, ville jeg såmænd gerne hjælpe, men min viden på dette område er nok ikke vidtrækkende nok.

hvad skrive du egentlig for, har du brug for at blive hørt, min opfattelse af amino, er stadig at vi er her for at hjælpe hinanden, og det kunne jeg som sagt godt tænke mig at se lidt mere af herinde, i stedet fortæller alle, betale, betale, betale

ja det var så lige min mening

Mvh Kronborg

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 20:58

corona:
hvis jeg havde tid og kendskab til php, ville jeg såmænd gerne hjælpe, men min viden på dette område er nok ikke vidtrækkende nok.

Hvilke kompetencer har du som du kan tlibyde os andre gratis?

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 20:59

Martin:
Jeg har oprettet en opgave på www.flexer.dk, og har allerede modtaget
mange mails fra folk, som er interesseret  at løse den.

Så det er rigtig godt.

Held og lykke med projektet!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

corona:

hvad skrive du egentlig for, har du brug for at blive hørt, min opfattelse af amino, er stadig at vi er her for at hjælpe hinanden, og det kunne jeg som sagt godt tænke mig at se lidt mere af herinde, i stedet fortæller alle, betale, betale, betale

Jeg får jævnligt hjælp her inde og ser flere gange dagligt andre iværksætterer få hjælpe med alt fra gode råd til optimering af webshop til selskabsformer.

Det jeg ikke ser er; folk der gratis får lavet webshops eller gratis får lavet selskabsomdannelser.

Meningen er vel at vi skal hjælpe hinanden ikke at vi skal arbejde gratis for hinanden, right?

Mvh Peder

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Skrevet kl. 11:21

Det har du ganske ret i, og det manden beder om er jo faktisk en optimering af en hjemmeside, sådan som jeg læser det.

Men det jeg har læst herinde, og selvfølgelig har jeg ikke læst alt, det er at så snart der bliver spurgt om hjælp, så er der straks nogen der tilbyder sig med deres firmaer, og nogen der fortæller at prisen på hjælp til en hjemmeside, koster mange tusind kroner.

Det er måske også i orden, men så er amino jo nærmest blevet en salgskanal, og det var ikke lige det jeg opfattede det som

MvH

Mvh Kronborg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)