Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summsumarum nyt regnskabsår

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke omgå det på følgende måde:

Bruge en ny status-konto specielt til formålet som en slags samlekonto som IKKE er låst.

Skrive sin kassekladde som normalt og gemme den som csv-fil og derefter åbne den i excel/oocalc.

Posterer du på debitor/kreditor-konti i 2005 skal kontoen ændres til den nye oprettede konto.

Vi laver samtidig en anden fil som indeholder de rigtige debitor/kreditor-konti til at lave efterposteringer med i 2009.

Jeg ved ikke om I er med, men kunne det ikke være en fornuftig "løsning" nu hvor Stones' har så svært ved at finde ud af det (du har jo forsøgt før Peter, kan jeg forstå).

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Hej Jørgen!

Ja...al de fix-faxerier, som jeg er modstander af.

Hvorfor kan det ikke laves fra Stone ligesom i Economic, hvor dette problem slet ikke findes.

Jeg tager fat i Stoneware samt Otto B. Petersen  i morgen.......!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:19

Peter - Revisor:

Hej Jørgen!

Ja...al de fix-faxerier, som jeg er modstander af.

Hvorfor kan det ikke laves fra Stone ligesom i Economic, hvor dette problem slet ikke findes.

Jeg tager fat i Stoneware samt Otto B. Petersen  i morgen.......!

Ja - jeg er også selv modstander af meningsløse "fix-faxerier" - men man må jo være realistisk.

Jeg tror ikke Stone kan se noget mersalg i at fikse det her hurtigt - og vi skal jo klare os så længe !

ØV :( Jeg havde forresten allerede skrevet fakturaer i mit 2009 regnskab og jeg mangler nok 50-60 kreditor/debitor-bilag bogført i 2008.

VH Jørgen Olsen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)