Kom afsted med dig min ven... Jeg er sq vist ved at blive gammel, - de mærker du nævner siger mig ikke en hujende sk..! Men det er sikkert helt fint..;-) Men lov mig at du ALDRIG besøger en fysisik butik for at ville sælge dem varer, - hverken en weekend eller fredag eftermiddag... Det er der de skal sælge varer til deres kunder!!! - Så det eneste du får ud af det er at de bliver irriterede på dig, og du får nødige "tæsk"... Har du mulighed for det, - så tag ud tirsdag eller onsdag - aller helst om formiddagen - der har de bedst tid..- Bare et godt råd! Go' fornøjelse, - så vil jeg glæde mig til at se nogle "By Rasmus" tee's ude i byen i nærmeste fremtid...
|
Ja det har du helt ret i.... Men vil du ikke mene at det vil være bedst simpelthen at aftale et møde med dem? Ringe til forhandleren på forhånd og så give en lille gulerod og så arrangere et møde?
Nu kommer jeg fra nordjylland... og sårn helt realistisk er det nok kun i aalborg, Århus, Skive, Viborg, Randers og Hjørring at jeg vil begynde... Altså.. en afstikker til København ville være for uoverskueligt, HVIS jeg kan begynde i nord-- og midtjylland... Vil du give mig ret?
Mvh Rasmus
OG tak for de så fede svar og respons!