Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg købe den webshop??? Mange penge, men også mange besøgene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

først tak for et rigtig godt forum det tror jeg at jeg vil bruge rigtig meget det ser god ud.

Den koster 20.000 kr.

Men ved ikke  om den er det værd.

Der er det her med shoppen:

en flot webshop der fungere helt

nogle forskellige pakkekasser, tape osv.

så er der ca. 900 besøgene hver dag, og i snit 25.000 pr. måned. Unikke besøgene.

Der er en omsætning på ca. 15.000.

Jeg får ikke noget varelager med, men det er mere om det kan betale sig?? det er jo mange besøgene, og en flot omsætning, men er det meget eller lidt at betale for det?

noget jeg skal være op mærksom på?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Fra  SMSKlub ApS Skrevet kl. 21:54

Hej,

Omsætning er jo ikke det samme som overskud.

Du skal prøve at vurdere hvor hurtigt du kan tjene din investering hjem, og hvor meget du evt. ellers skal investere i det, for at det kan fortsætte det niveau, eller evt. stige i forhold til nu.

15.000 lyder ikke imponerende, og afhænger jo også af hvor meget arbejde du skal lægge i det, fr at opretholde den omsætning.

Det lyder dog ikke til noget du bliver millionær af, men du kan jo vurdere om det skal være dit skridt på vejen til det.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:27

Hej

Først og fremmest skal du lokalisere årsagen til at 25.000 besøger siden uden at købe for mere. Hvis shoppen ellers er god nok, er det enten priserne eller vareudvalget, eller hvad der er endnu værre; de er lokket til at klikke på et link under falske forudsætninger. Det er jo relativt nemt at lave en side med mange besøgende hvis man laver links med vildledende tekster på populære søgeord.  Det er her du skal vurdere hvorfor der er trafik og ingen handel. Hvis du ikke har forstand på vareudbuddet, eller selv har et bud på beslægtede varer der kan give meromsætning, har du vel ikke meget at bruge siden til. Husk på, at alle de kunder der klikker på shoppen uden at finde den interessant næppe besøger siden igen.

Så at købe siden pga trafikken, er vel kun interessant hvis du vil sælge reklamer eller lign. og så synes 30.000 at være vel højt.

Hvis du derimod har mod på shoppens indhold af varer, er det vel ingen sag at fordoble så lille en omsætning med så mange unikke besøgende.

/Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)