Hej først tak for et rigtig godt forum det tror jeg at jeg vil bruge rigtig meget det ser god ud. Den koster 20.000 kr. Men ved ikke om den er det værd. Der er det her med shoppen: en flot webshop der fungere helt nogle forskellige pakkekasser, tape osv. så er der ca. 900 besøgene hver dag, og i snit 25.000 pr. måned. Unikke besøgene. Der er en omsætning på ca. 15.000. Jeg får ikke noget varelager med, men det er mere om det kan betale sig?? det er jo mange besøgene, og en flot omsætning, men er det meget eller lidt at betale for det? noget jeg skal være op mærksom på?
|
Hej,
Omsætning er jo ikke det samme som overskud.
Du skal prøve at vurdere hvor hurtigt du kan tjene din investering hjem, og hvor meget du evt. ellers skal investere i det, for at det kan fortsætte det niveau, eller evt. stige i forhold til nu.
15.000 lyder ikke imponerende, og afhænger jo også af hvor meget arbejde du skal lægge i det, fr at opretholde den omsætning.
Det lyder dog ikke til noget du bliver millionær af, men du kan jo vurdere om det skal være dit skridt på vejen til det.