Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence - ide - Markedsføring

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Det er koldt, og jeres navn - one2move - skal ind i danskernes bevidsthed. I kan gøre det så opsigtsvækkende, at medierne vil synes det er så sjovt og apropos-kulde-interessant at dække, at de tager et kamerahold ud:

Dem der har biler, oplever sikkert problemer i forhold til frost osv. for tiden. Dem der ikke har biler, ville til gengæld ønske de havde og ikke skulle cykle/gå ude i kulden. Is og kulde er derfor pt. jeres apropostemaer for at være aktuelle og vedkommende.

Mediestunt: På de forskellige udendørs skøjtebaner i DK (bl.a. på Kongens Nytorv i Kbh. og ved Musikhuset i Århus), udstationerer i kl. 12.00 d. 24/1 nogle skumgummiklædte mænd/kvinder med helt hvide dragter tydeligt påskrevet: one2move med stort en 7-10 steder.

Hver af dem fungerer som "skubbeobjekt" for de besøgende, og der holdes i timen fra 12-13 en landsdækkende konkurrence i at skubbe "one2move-personerne" hurtigst muligt hen over isen. Simpelt, sjovt og gakket.

I kan herefter dele gavekort ud til vinderne, og måske efterfølgende lave regionale finaler - og slutteligt kåre en Danmarksmester i one2moveBig Smile

Inden I lancerer eventen,  underretter I naturligvis medierne.

Tillykke med jeres nyopfundne og revolutionerende sportsgren!

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 12:05
Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 12:09

Hej Rene

Da var da alligevel den vildeste ide jeg endnu har hørt om, hvis dette kan iværksættes og administreres så kunne det være et rigtigt HEFTIGT stont, der helt sikkert kunne få pressen op af kontorstolene.

Tak for ideen.

Flemming Hebsgaard

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 12:19
Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 12:22

Hej Rasmus

Tak for drejebogen til vores første reklame film, men den ligge nok lidt ude i fremtiden.

Men tak alligevel

Flemming Hebsgaard

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 12:26
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:26

Flemming Hebsgaard:

Hej Mikkel

Send mig nogle kontakt oplysninger samt hvad du søger på mail@one2move.com ,så skal jeg sende en forespørgsel ud til vores afdelinger.

Var det til mig? Jeg mangler ikke noget ... eller jo, en cargo trailer :)

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 13:08

Hej Flemming,

Jeg synes også I skal arbejde videre med forslaget om SMS kommunikation. Det skal jeg selvfølgelig sige, da jeg arbejder med det til dagligt, men det bliver meget mere personligt!

I kan fx opdele landet i forskellige regioner - Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn og Sjælland. På den måde vil i kunne lave en mere personlig og direkte kommunikation til jeres potentielle kunder i de forskellige regioner.

Et tænkt eksempel:
I udbyder en konkurrence i Nordjylland. På alle bilerne, som bliver udlejet i Nordjylland skal stå:
”Deltag i konkurrencen om en skiferie af en værdi på 10.000kr - Deltag ved at sende en SMS med teksten <Nordjylland> til <1919>.” I vil på den måde kunne aflæse effekten af hvor mange som rent faktisk ser jeres biler ude i bybilledet! Derudover vil i få indsamlet en masse numre, som kan bruges i et markedsføringsstunt når vinderen af konkurrencen bliver offentliggjort!

Ved at lave en mere regional konkurrence, så vil I også opleve, at I får flere tilmeldte, da vi alle ved, at chancen for at vinde er større end hvis det var en landsdækkende konkurrence.

Håber ovenstående giver et andet syn på hvordan SMS kommunikation kan bruges i den daglige markedsføring.

Kontakt mig endelig, så kan vi brainstorme sammen om en masse idéer med SMS kommunikation. Fang mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon +45 40 720 700. 

Som jeg selv plejer at sige til mig selv og vores kunder: ALT kan lade sig gøre, det er kun fantasien, som sætter grænserne! :)

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 13:15

Hej Søren

Tak for en meget proff. indspil til noget anderledes markedsføring.

Vi må løbe sammen til den foreslåede brainstorming snarest muligt.

Mod nye mål

Flemming Hebsgaard

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 11:49

Hej

Vil alle jer fantastiske Aminoer der har hjulpet os med jeres ideer lige sende os en mail på mail@one2move.com

Vi vil så som lovet sende jer et gavekort til billeje på 299,-

Tak for hjælpen

Flemming Hebsgaard

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)