Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence - ide - Markedsføring

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da alle ved vi er midt i en finans krise, stemningen er mere negativ end positiv, omsætningen daler og virksomhederne fyre fler mennesker end de antager.

For at forberede vores virksomhed på dette, vil vi gerne lave noget alternativt markedsføring, og udlodder derfor en ide konkurrence.

Konkurrence: 

Lodtrækning om 10 gavekort a 299,- til bil leje, hos one2move

Vilkår:

Giv os en vild, sindsyg, sjov, mærkelig, anderledes eller bare kedelig markedsførings ide.                        Du deltager herefter i konkurrencen.

Mod nye mål.

Flemming Hebsgaard

www.one2move.com - www.kør-gratis.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:46

Det vil sige at man kan låne en bil i et døgn hvis man finder en god ide til at udleje biler?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:55

Få nogen til at køre rundt i bilerne på tidspunkter og steder hvor folk står og kigger - altså myldretid; folk står ved busstoppestederne - og der kører dine biler forbi og folk ser dem og lægger mærke til navnet. På siden af bilerne skal der stå:

Vind en rejse for to til London - send en sms til 2345 med dit navn og adresse nu og du deltager i konkurrencen!

Så har folk noget at lave mens de venter!

Sådan får du folk til at huske navnet og dermed forhåbentlig vælge dig næste gang :)

Idéen er dog så god at du ikke slipper med så lidt, der må mindst være 5 x 1 dags bil i sådan en god idé! Husk at mens jeg kører rundt reklamerer jeg jo for dit firma! (Jeg går ud fra at firmanavnet står på siden af alle biler?! Ellers så er det forslag nummer to!!!)

Mette

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 19:13

Hej Mikke

Ja med et gavekort med en værdi på 299,- kan du indløse til billeje i 1 døgn.

Mod nye mål

Flemming Hebsgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:15

Nyhedsbrev?

Nu ved jeg ikke om i har nyhedsbreve hos One2Move, men jeg ved jo i kører en franchaise model, hvor folk kan åbne one2move afdelinger, da jeg kender en af ejerne i KBH området.

1.  I burde skal lave en konkurrence om 10x gavekort, eller en rejse som Mette nævner, hvis de tilmelder sig Jeres nyhedsbrev. Så har i fast kontakt i fremtiden i forhold til specielle tilbud eller lign.

2. I burde få lavet en MASSE nøgleringe til indkøbsvogne med logo og kontaktinfo på, og så kan i dele dem GRATIS ud til enten dem som lejer biler, eller til de først 100 som dukker op på Jeres kontor.

3. I kan lave en konkurrence til dem der lejer Jeres biler, at hvis de skaffer en NY lejer som ikke har lejer bil hos jer tidligere (venner, familie, bekendte, arbejdskollegaer) så får de næste lejedøgn til ½ pris.

Det var et par muligheder...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:15

Hej Flemming, det var nu ikke meget... men ok :)

Har i nogle biler der skal kasseres? Evt. uden plader?

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 19:16

Hej Mette

Tak for din ide, den vil klart komme med til vores næste brain storming møde.

Mod nye mål

Flemming Hebsgaard

www.kør-gratis.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Har et forslag til en viral reklame.

En fyr, klædt i jakkesæt, kommer kørende i sin fede bil (han ser rig og eksklusiv ud). Han kommer kørende, da en flot pige på gaden vender sig om efter ham, hun tænker wauw (hun er tydeligvis golddiger), han samler hende op de kører videre, så punktere bilen, og ligesom manden er ved at skifte dækket, kommer en federe bil kørende, med en endnu mere Dario agtig italiensk fyr med slik hår bag rettet. Pigen stormer over i hans arme, og de køre mod solnedgangen.. Det begynder at regne over manden, der står i vejkanten og forsøget at skifte sit dæk. Her kommer sloganet så; "Dont worry it's just a rental".

Den skal køre lidt på det platte humoristiske niveau, og kan opfattes som pigen bare var "rental", men så også for at gøre reklame da i er et udlejningsfirma.. og tilsidst kommer der så også en one2move fragtvogn og henter bilen =)

Det var lige et skud fra hoften håber det kan bruges =)

dbh

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:20

Michael:

1.  I burde skal lave en konkurrence om 10x gavekort, eller en rejse som Mette nævner, hvis de tilmelder sig Jeres nyhedsbrev. Så har i fast kontakt i fremtiden i forhold til specielle tilbud eller lign.

Det er en god del-ide ... du mangler stadig at få det budskab ud at folk skal tilmelde sig nyhedsbrevet.

Michael:

2. I burde få lavet en MASSE nøgleringe til indkøbsvogne med logo og kontaktinfo på, og så kan i dele dem GRATIS ud til enten dem som lejer biler, eller til de først 100 som dukker op på Jeres kontor.

Det er imo en dum ide.

Michael:

3. I kan lave en konkurrence til dem der lejer Jeres biler, at hvis de skaffer en NY lejer som ikke har lejer bil hos jer tidligere (venner, familie, bekendte, arbejdskollegaer) så får de næste lejedøgn til ½ pris.

Det er en god idé, tror bare ½ pris er for meget. Tilbyd hellere et gavekort på eks. 100kr, så kan tidligere lejer enten vælge at gemme kortet (og potentielt set spare op til en gratis ferie) eller give kortet til vennen så _han_ får rabatten :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Lige et kort indspark herfra...

Er der nogen her som spiller lotto eller bruger penge på skrabespil? Personlig rører jeg ikke den slags, så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorvidt folk køber loddet i håb om at vinde de 10mio eller fordi de ønsker at vinde de 10 x 100.000 kroner som der er som anden præmie?

Personlig er det min opfattelse at folk er meget mere fokuseret på den mulige gevinst end chancen for at vinde - ellers ville konceptet Lotto ikke overleve. Hvis der skal udloddes noget, så udlod ét gavekort af 3.000 kroner i stedet for 10 á 300.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)