Er der nogen af jer aminoer der kan give mig et godt tilbud på et 3x3m telt med tryk på friserne? Pris og leveringstid? Kristian |
Hej Kristian,
Hvis du kun skal bruge ét telt, så er det begrænset hvad der er af muligheder for tryk.
Normalt ville vi lave trykkes som serigrafisk tryk, men da du kun skal bruge ét telt, så vil stykprisen blive sindsygt høj.
Hvis du kun skal bruge ét telt, så er det begrænset hvad der er af muligheder for tryk.
Normalt ville vi lave trykkes som serigrafisk tryk, men da du kun skal bruge ét telt, så vil stykprisen blive sindsygt høj.
En anden - og betydeligt billigere måde - findes der dog. Det er den som vi normalt også bruger til bl.a. sejl, markedsparasoller m.m., hvor det netop typisk blot er et eller to eksemplarer kunderne skal bruge.
Men hvis du sender mig en email til jesper snabelA mediamouse, med nogle detaljer omkring udseendet du ønsker på selve teltet (med og uden sider - hele vejen rundt, halvt m.m.), så kan jeg give dig nogle priser og løsningsforslag.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk