Jamen så springer jeg over i en anden gade og siger få fat i nogle af de gode skriverkarle her på amino og få placeret nogle historier/artikler i blade, aviser fagblade mv. En skriverkarl kan du formentlig få fra 5 til 8000 kr inklusiv hjælp til at få artiklerne placeret. Dette er en fremgangamåde som vi har anvendt med stor succes på et par projekter. Selv husker jeg ikke bannerreklamer eller adwords når jeg holder i Farum og ikke kan komme hjem. Men hvis jeg sidder hjemme foran skærmen og søger efter et firma - ja så har det en værdi for mig. Hvis du endelige vil bruge banner ville jeg nok sprede dem over et par andre medier end bare www.dba.dk. Henrik |
Ja man kan sigeat alle med bil , der ikke har fast falck eller dah abb, er i målgruppen , måske også hvis ikke du vil vente 4 timer på falck osv.
Men folk søger jo netop ikke på google før de har brug for det, og jeg tror jeg ønker at ramme folk inden de sidder og søger og er i panik osv, de skal huske mig inden de får brug for mig.
Jeg overvejer at sælge nogen dk-mærkater il at sætte bag på folks biler med mit logo på også , det kan købes for 35,- 40,- og giver en timeprisrabat på 300,- til den bil mærket sidder på.
Håbet er jo selvfølgelig at folk får smidt rabat kupoen væk , så jeg ikke får så stor udbetaling som indtægten på mærker, eller at nogen gør det så reklameprisen på logo'et falder til noget under de 250,- , hvad syntes i om den idé.
Den med servicehæftet havde jeg ikke tænkt på , måske man skulle rende div brugtvognshandlere på nakken. de ville j måske også gerne være fremtidige kunder jo.
Men jeg tror jeg har forstået at ingen syntes det er en god idé med dba banner reklamer andet end sælgere. men det var nu mig der ringede til ham.