Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg mine reklamepenge rigtigt 5000,- per måned

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen så springer jeg over i en anden gade og siger få fat i nogle af de gode skriverkarle her på amino og få placeret nogle historier/artikler i blade, aviser fagblade mv. En skriverkarl kan du formentlig få fra 5 til 8000 kr inklusiv  hjælp til at få artiklerne placeret. Dette er en fremgangamåde som vi har anvendt med stor succes på et par projekter.

Selv husker jeg ikke bannerreklamer eller adwords når jeg holder  i Farum og ikke kan komme hjem. Men hvis jeg sidder hjemme foran skærmen og søger efter et firma  - ja så har det en værdi for mig.

Hvis du endelige vil bruge banner ville jeg nok sprede dem over et par andre medier end bare www.dba.dk.

Henrik

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:01

Ja man kan sigeat alle med bil , der ikke har fast falck eller dah abb, er i målgruppen , måske også hvis ikke du vil vente 4 timer på falck osv.

Men folk søger jo netop ikke på google før de har brug for det, og jeg tror jeg ønker at ramme folk inden de sidder og søger og er i panik osv, de skal huske mig inden de får brug for mig. Cool

Jeg overvejer at sælge nogen dk-mærkater il at sætte bag på folks biler med mit logo på også , det kan købes for 35,- 40,- og giver en timeprisrabat på 300,- til den bil mærket sidder på.

Håbet er jo selvfølgelig at folk får smidt rabat kupoen væk , så jeg ikke får så stor udbetaling som indtægten på mærker, eller at nogen gør det så reklameprisen på logo'et falder til noget under de 250,- , hvad syntes i om den idé.

Den med servicehæftet havde jeg ikke tænkt på , måske man skulle rende div brugtvognshandlere på nakken. de ville j måske også gerne være fremtidige kunder jo. Big Smile

Men jeg tror jeg har forstået at ingen syntes det er en god idé med dba banner reklamer andet end sælgere. men det var nu mig der ringede til ham.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:16

Torbjørn:
Men folk søger jo netop ikke på google før de har brug for det, og jeg tror jeg ønker at ramme folk inden de sidder og søger og er i panik osv, de skal huske mig inden de får brug for mig.

Jeg tror du undervurderer folks søgevaner og mønstre. Mange søger idag også via deres mobiltelefon/pda/iphone. Ligger du i toppen af google kommer du også frem der.

Du kan jo sætte dine adwords op så du kommer frem på søgninger der har med alt at gøre inden for biler.

Iøvrigt er din hjemmeside slet ikke klar til hverken bannerreklamer eller adwords.. Der skal laves en del om på den side før den er klar vil og før du får seriøst flere kunder!

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:03

Hej jesper

Hvad vil du lave om på hjemmesiden ?

Gode idér modtages

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:13

Torbjørn:

Hej jesper

Hvad vil du lave om på hjemmesiden ?

Jeg synes der er flere gode elementer på siden. Men generelt mangler der flere og bedre informative tekster. Der mangler overskuelighed, en af de ting man søger efter på en side som din er en nem måde at komme til at se et nummer man kan ringe til for at få hjælp.

Mere og bedre oplysning om priser og service.

Bedre benyttelse af grafiske elementer der kan styre dine brugere den rette vej. Altså den vej du vil have dem...

Jeg ville læse korrektur på siden så der ikke er stave og slåfejl.

Jeg ville få lavet logoet bedre, og få det integreret bedre ind i sidens design.

Ja faktisk ville jeg lave hele siden om... Lige nu er den ikke brugervenlig nok, der er alt for mange steder hvor en kommende kunde kan falde fra.

Den halter også på at sælge ideen til dine forhandlere.

Mvh.

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:44

Jeg er yderst taknemmelig for at du / i bruger lidt tid på min side , det er rart at høre andres syn på sden.

Tekster er i skrivende stund ved at blive lavet om.

oplysninger om priser er ikke nem , da hver lille transportør har hver deres pris

Den nemmemåde at komme til telefonoplysninger på er ved at klikke på kortet !!! , mener du det skal være meretydeligt ??

Der kommer et hovednummer med døgnvagt på forsiden som så formidler kunderne ud til transportørene , men kun til "her og nu hjælp" , det er meningen at knderne selv skal sidde og finde det gode tilbud fra deres lokale transportør.

Jeg er ked af at du ikke kan lide mit logo ., det er leveretaf ham der har lavet siden , og jeg tror at logoet er nemt at huske , hvordan tænker du på med at integrere det bedere på siden ??

Det med at siden halter med a sælge idén til mine forhandlere , er med vilje , da jeg pt har knap 40 forhandlere som jeg gerne vil have styr på , før der evt kommer flere til, og som det er nu dækkes landet ok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Hvad med eventuelt at sætte reklame ved teorilokaler hos kørerskoler. Kan forestille mig at de er opsatte på at tjene lidt ekstra penge og du får dit navn vist for de nye billister. En alternativ måde at finde forbrugere. Dog har unge mennesker ofte ikke mange penge til store ekstra omkostninger, men derimod har de oftere problemer end mere erfarende billister.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:48

Mads Baden Rasmussen:

Hvad med eventuelt at sætte reklame ved teorilokaler hos kørerskoler. Kan forestille mig at de er opsatte på at tjene lidt ekstra penge og du får dit navn vist for de nye billister. En alternativ måde at finde forbrugere. Dog har unge mennesker ofte ikke mange penge til store ekstra omkostninger, men derimod har de oftere problemer end mere erfarende billister.

godt tip! Men tjek datoen for indlægget :) det er over et år gammelt! :)

Velkommen til Amino :)

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 15:17

Efterhånden så har de fleste mennesker en telefon, som fungerer som computer (Iphone er bare et eksempel) og hvis jeg var gået i stå kl 1 om natten, ja så ville google være det første sted jeg ville lede efter hjælp. 

Har selv en omsætning på 3-400.000 om måneden og eneste "reklame" jeg bruger er google adwords og jeg bruger ca. 5-6.000 om måneden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Kære Thorbjørn

Du har brug for en planner eller strateg som kan hjælpe dig med at lave en markedsføringsplan for istedet for at du bare køber annoncering hist og pist efter hvad lyder som en god deal. 

Lav en strategi for det kommende år og sæt dig nogle mål som du vil nå og som er målbare. Det kan være eksponeringer, unikke eksponeringer, salg, image, kendskab osv.

DBA er et udemærket website til en banner som giver en god placering og brandingeffekt pga de mange besøg, men mange af de besøgende er gengangere, derfor en lav click through. Det sagt skal du sammenligne hvor meget annoncering koster pr eksponering for eksempel via INDEX DANMARK. Jeg har forresten en meget tæt kontakt til annoncesælgeren for Bilmagasinet, BMW magasinet og Mercedes magasinet. 

Jeg laver undersøgelser af effekten af marketingtiltag.. herunder annoncer i fagblade, magasiner, aviser, websites osv. hvis det kunne have interesse 

mvh
Henrik Sejrbo

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)