Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi prøver en gang til, Happiness Cafe

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige optimeret min "About", vil i ikke tage en kigger og fortæl mig hvad i synes?

http://happiness-cafe.com/about

Og kan nogle af jer huske hvad tegnet er for at lave dobbeltmellemrum i Wordpress, et eller andet [Br] i den stil. Jeg har svedt det ud  Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:18

Hej Nicolai,

Først og fremmest synes jeg det er et rigtig spændende emne du har taget fat på, men af en eller anden grund synes jeg ikke din hjemmeside yder det retfærdighed. Den virker meget stringent og ordnet på en eller anden måde, og den bringer ikke rigtig de rette associationer frem i mit hovede - emnet in mente.

Måske nogle varmere farver - som nævnt ovenfor Buddha-orange - kunne gøre en del på det punkt. Og så måske nogle lidt blødere former på siden. Den er lige nu ret "kantet" - især firkantet - og emnet du behandler må jo siges at være ret "blødt"...

Bare mine tanker!

Fortsat held og lykke med projektet :-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 17:16

Tak for feedbackenGeeked

Har du nogle ideer, hvordan jeg rent teknisk kan ændre hjemmesiden?

Jeg vil overveje mulighederne i andre farver.

Og ellers at fjerne kanter og smide hjørner ind i stedet?

Ha en god weekend

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 20:19

Hej Nicolai,

Selv tak! Hvad tænker du præcist på med "tekniske" ændringer? :-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 13:53

Hvordan jeg får hjemmesiden til at blive mere som du forestiller dig en hjemmeside med det her emne ser ud, rent teknisk, hvad skal jeg ændre på? Geeked

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 13:53

Hvordan jeg får hjemmesiden til at blive mere som du forestiller dig en hjemmeside med det her emne ser ud, rent teknisk, hvad skal jeg ændre på? Geeked

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 14:36

Rent teknisk har jeg svært ved at sætte fingeren på noget. Det er det designmæssige der ikke rigtig "does it for me".

Du kører en Wordpress-installation, og det er vel noget nær det optimale man kan komme ud i for en side som din.

Opbygningen er overskuelig og logisk, og teknisk er siden hvor den bør være ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 23:20

Hjemmesiden er nu på dansk i stedet for engelsk, jeg har foretaget nogle ændringer og jeg lægger første indlæg op på mandag.

Jeg glæder mig helt vildt, det meget federe at skrive i sit modersmål Big Smile

Hvis i har feedback, så vil jeg være meget taknemlig..

Ha en kanon aften..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)