Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

exel regneark på remote server

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står sammen med min makker og vi vil gerne ha sådan at vi har et exel regneark liggende på en server hvor vi så kan åbne den og redigere den(dog kan den kun åbnes af en afgangen)

evt med password på

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:33

Hej Rasmus

Skal det være Excel?

Et nemt og gratis alternativ er at åbne en Gmail. Del "konoten" (altså log-in og PW) så kan i begge tilgå de gratis office dokumenter som Google tilbyder og de har et udmærket alternativ til Excel.

Dokumentet er desuden konvertibelt med MS Excel så det er den løsning jeg ville vælge!

mvh
Søren

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:34

Google docs er din ven :)

I kan dele dokumenter og have dem åben på flere maskiner af gangen og endda redigere i dem samtidig .. .det er pisse smart :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:36

Mikkel Mikjær Christensen:

Google docs er din ven :)

I kan dele dokumenter og have dem åben på flere maskiner af gangen og endda redigere i dem samtidig .. .det er pisse smart :)

Enig - docs styrer !

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 20:37

det skal ikke nødvendigvis være exel, men der er nogle udregninger så exel vil være at foretrække

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:48

Rasmus Svensson:

det skal ikke nødvendigvis være exel, men der er nogle udregninger så exel vil være at foretrække

Du har fået dit svar 3 gange nu :)

Vi kan godt strikke en løsning sammen til dig hvor du kan bruge excel men det vil være en både dyere og dårligere løsning, so why bother?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 20:57

Mikkel Mikjær Christensen:

Rasmus Svensson:

Du har fået dit svar 3 gange nu :)

Vi kan godt strikke en løsning sammen til dig hvor du kan bruge excel men det vil være en både dyere og dårligere løsning, so why bother?

nej det ved jeg godt, men når jeg ser et svar må jeg vel gerne svare på det eller skal jeg vente på at der kommer 3 svar inden jeg må skrive mere ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:15

Rasmus Svensson:

nej det ved jeg godt, men når jeg ser et svar må jeg vel gerne svare på det eller skal jeg vente på at der kommer 3 svar inden jeg må skrive mere ?

?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:25

Rasmus Svensson:

Selvfølgelig må du det, der er intet i vejen med at søge alternativer til det forslåede, det kunne jo være der var andre løsninger på din problematik, og så er det jo rart at få dem belyst også.

Hvad er det for nogle udregninger du skal have lavet online?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 02:43

Office Live er også en mulighed (fungerer glimrende til Office-dokumenter), eller I kan dele en Dropbox (den er jeg personligt superglad for).

~
Anja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)