Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af større hjemmside og tilbud

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle erfarne aminoer!

Jeg har en idé til en hjemmeside som jeg har gået og puslet med i lang tid, men som jeg ikke har haft den rette tid til at kigge ordentligt på.

Nu er tiden der, men da jeg ikke selv har særligt meget erfaring med "database" hjemmesider, vil jeg gerne høre lidt Jeres meninger.
Jeg vil gerne lave en hjemmeside der ligner lidt www.aok.dk eller www.ibyen.dk bare bedre med f.eks. en google søgemaskine og ordentligt oversigt i siden samt plads til community forum.
Jeg ved jeg ikke kan nå at opnå den rette erfaring uden at bruge år på det, så det jeg søger er enten en dygtig samarbejdspartner eller et firma der kan hjælpe mig med at fabrikere skellettet til en sådan hjemmeside hvor man kan lagre en masse informationer om bestemte ting som så brugere kan nemt finde ved enkelt søgning.

Er der nogen her der har erfaring med den slags og evt. kan give mig et tilbud.

På forhånd tak.
Frederik
fustage@gmail.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:06

Hej Frederik

At give et tilbud ud fra dit indlæg er meget svært. Det kræver at man ved mere om hvad der skal være muligt. Enten kan det laves fra bunden af eller også kan du få flettet flere forskellige open-source programmer sammen.

Men det lyder da som et spændende projekt som jeg godt kunne give et bud på hvis du kunne komme med flere detaljer om det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:08

Det kan jeg sagtens lave til dig og formentligt også til en langt bedre pris end de fleste firmaer kan tilbyde dig uden at gå på kompromis med kvaliteten

Jeg kan kontaktes på thomas@hxs.dk

Mvh Thomas

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:12

hxs.dk:

Det kan jeg sagtens lave til dig og formentligt også til en langt bedre pris end de fleste firmaer kan tilbyde dig uden at gå på kompromis med kvaliteten

Mvh Thomas

Ditto ! :-)

Vil du ikke skrive noget mere information herinde på amino så vi alle har mulighed for at byde ind på opgaven?

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 22:14

Hej Frederik

Jeg er også interesseret i at give et tilbud. Jeg har dog nok også som de andre behov for lidt flere informationer.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 22:20

Jørgen Olsen:

hxs.dk:

Mvh Thomas

Vil du ikke skrive noget mere information herinde på amino så vi alle har mulighed for at byde ind på opgaven?

Hvad vil du vide mere omkring mit firma for at kunne byde ind på den opgave han harWink

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:23

hxs.dk:

Jørgen Olsen:

hxs.dk:

Mvh Thomas

Hvad vil du vide mere omkring mit firma for at kunne byde ind på den opgave han harWink

Med dit smiley i tankerne forestiller jeg mig du selv har regnet ud at jeg mangler nogle linieskift for at min tekst virker logisk og mit spørgsmål bliver adresseret til den rigtige person ! Jeg håber jeg har ret :)

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 22:26

Jørgen Olsen:

hxs.dk:

Jørgen Olsen:

hxs.dk:

Mvh Thomas

Med dit smiley i tankerne forestiller jeg mig du selv har regnet ud at jeg mangler nogle linieskift for at min tekst virker logisk og mit spørgsmål bliver adresseret til den rigtige person ! Jeg håber jeg har ret :)

Jeg forventede også at beskeden ikke var adresseret til mig men jeg skulle bare lige være sikker Smile

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:54

Hvad slags mer-information søger I ?

Jeg er selvfølgelig ikke meget for at fortælle så om ideen i åbent forum men hvis vi nu sagde det skulle være noget alla aok.dk men bedre hvor man kan gå ind og finde informationer og f.eks. restauranter, teater forestillinger, film m.v.
Et godt søge forum som er nemt at finde rundt i.
Det skal være et lækkert forum som folk har lyst til at gå ind på igen og igen. Selve sitet skal finansieres med reklamer i top og sider.

Sitet skal være stabilt og kvalitetsmæssigt i orden. Om det skal laves udfra opensource programmer eller bygges helt fra bunden er lidt op til Jer hvad I kan give af tilbud.

Frederik.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 13:59

fusager:

Hvad slags mer-information søger I ?

Jeg er selvfølgelig ikke meget for at fortælle så om ideen i åbent forum men hvis vi nu sagde det skulle være noget alla aok.dk men bedre hvor man kan gå ind og finde informationer og f.eks. restauranter, teater forestillinger, film m.v.
Et godt søge forum som er nemt at finde rundt i.
Det skal være et lækkert forum som folk har lyst til at gå ind på igen og igen. Selve sitet skal finansieres med reklamer i top og sider.

Sitet skal være stabilt og kvalitetsmæssigt i orden. Om det skal laves udfra opensource programmer eller bygges helt fra bunden er lidt op til Jer hvad I kan give af tilbud.

Frederik.

Syntes du skulle gå ind og læse denne rigtig gode artikel fra Mikkel som også er her på amino

http://www.mc-solutions.dk/artikler/sadan-skrives-en-kravsspecifikation

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)