Har en ide til en webshop, og overvejer at starte den op stille og roligt i fritiden. Har for nogle år siden haft en webshop, der dog døde ud, pga problemer med at få de varer jeg ville have. Det forventer jeg dog ikke vil blive et problem her. Men jeg er simpelthen bange for det alt for hurtigt bliver en succes... Nogle der kender den følelse? Altså er jeg bare alt for optimistisk? Men det er i mine øjne bare et så oplagt domæne til salg af netop de produkter at jeg virkelig ikke fatter det ikke allerede er taget. Og ser stort potientale. Men som sagt også bange for at få for stor succes... Nogle fif blandt alle supereksperter der er hende?
MVH |
Hej Hans
At være bange for succes tror jeg er et mere almindeligt problem end man umiddelbart regner med, men hvis du forsøger at være 2 skridt længere fremme end din angst så skal du nok klare successen
Skriv ned hvad det er du frygter og forsøg at finde løsninger før du når dertil. Hvad er det præcis du frygter når du siger succes? Hvor er det præcis at dine udfordringer kommer? Er det :
Tiden, distributionen, økonomien, væksten, webshoppen, pr, markedsføring eller....?
Optimismen og håbet er der ingen der kan tage fra os, medmindre vi giver dem lov - sørg dog hele tiden for at være realistisk i din optimisme, og går tingene ikke som du regner med, så find ud af hvorfor og fortsæt derfra
Held og lykke med ideen, jeg glæder mig til at høre mere og se webshop. Og hvis du ikke allerede har købt domænet så skynd dig og gør det.