Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malerfirma søger kunder "bygge/finanskrise"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte på om der her på sitet var nogle gode forslag til at finde samarbejdspartnere og kunder her midt i finanskrisen.

Det er ikke bare at sætte prisen ned, for tingene koster stadig det samme rundt omkring ;-)

Vi har knap 6 år på bagen, og arbejder primært med nybyggeri & vedligeholdelse...

Har lavet en del for boligforeninger og store entreprenører, men krisen kradser de fleste steder pt.

Forslag modtages med kyshånd Big Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickolei,
Min erfaring er, at man skal skrue op for den mere "direkte" salgsindsats, når tingene går langsommere end normalt.
Jeg mener her opsøgende salg primært per telefon. Det er hårdt i starten, men bliver nemmere, når man først er kommet igang.

Jeg ved fra vores egne kunder, at man typisk indenfor håndværksvirksomheder, ikke er vant til direkte opsøgende salg. Dette faktum kan måske give dig et forspring ??

Jeg ved ikke om du har tænkt på en effektiv onlinekampagne ?
Søgemaskineoptimering, banner (evt. her på Amino) og og og og ...

Held og lykke med projektet!

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det mærker jeg også, og det med opsøgende er vi håndværker nok ikke skide gode til, ellers var vi blevet sælgere. jeg har måttet opsige nogle avis reklamer, måske ikke den bedste løsning men der  skal penge til at  betale dem.

måske man kunne "ansætte" en freelance sælger kunne være en ide for nogen herinde,der har en god sælger i maven

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Grove
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)