Vi har udviklet et gratis "Hvem linker til mig" SEO værktøj som du finder ved at klikke på linket.
Værktøjet er baseret på data fra Yahoo.com (som vi tilgår via Yahoo's API for den teknisk interesserede).
En af de ting, som vi har fokuseret på at få med så godt som muligt, er, at kunne tjekke hvilke links man får fra en bestemt region/land/sprog. Eksempelvis noget der kunne være relevant for en dansk webshop der dækker hele Skandinavien.
Hvis nogen bruger værktøjet og støder på fejl (eksempelvis pga. en ugyldig kombination af region og land/sprog) så vil jeg blive glad, hvis man vil orientere mig herom i denne tråd eller pr. e-mail på grosen@op.dk
God fornøjelse.
/Grosen Friis
[/quote]
Det var dog et dejligt værktøj :-) Mange tak for det arbejde der har ligget bag dette project.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Kool værktøj. De andre har nævnt PR og anchortekst, så det vil jeg ikke gøre.
Derimod kunne det være rart med et tal, der angiver hvor mange links der går ind - specielt hvis det rammer over en given grænse (1.000 for Yahoo / 100 for noget måske betalings-ting). På den måde får jeg et hurtigt overblik over antallet og kan nemt se om der er kommet nye.
Derudover vil et udtræk til excel eller tilsvarende være en interessant funktion.
Derimod kunne det være rart med et tal, der angiver hvor mange links der går ind - specielt hvis det rammer over en given grænse
Hej Allan
Tak, og tak for dine input
Vi kan med stor sandsynlighed godt få fat I alle indgående links, også selvom Yahoo har en grænse på 1.000 pr. forespørgsel. Årsagen er, at vi hele tiden kan lave nye forespørgsler, hvor vi hver gang beder Yahoo om at udelukke de domæner, der sender links til os, og som vi allerede kender til. På den måde skulle vi gerne kunne få fat i alle indgående links til et website.
Allan Schmidt:
Derudover vil et udtræk til excel eller tilsvarende være en interessant funktion.