Vi skal bruge en webdesigner til løbende forbedringer af RetNemt.dk Du er: Altså en habil web-håndværker til en fornuftig pris. Det er ikke et bestemt/afgrænset projekt jeg skal bruge hjælp til - det er løbende små opgaver. Vi bor i Helsingør - jeg ser det som en fordel hvis vi kan stikke hovederne sammen i Helsingør i ny og næ, men det er ikke et krav. Fra interesserede vil jeg bede om:
mvh Bjarne |
Jeg er ret sikker på at jeg godt kan løfte opgaven. Jeg beskæftiger mig til dagligt med webdesign og programmering, og fungerer meget ofte som underleverandør for forskellige, mere etablerede webdesignere. Af denne grund kan jeg ikke poste referencer her, men jeg kan fint give dig et par eksempler pr. mail om nødvendigt.
Prismæssigt, kører jeg normalt med 200,- / time for arbejde fra kontoret og 300,- / time hvis det foregår hos dig. Priserne er naturligvis eks. moms. Jeg tager desuden transport omkostninger udenfor hovedstadsområdet. Vi kan fint tage møder efter behov, dog afregnes disse efter ovennævnte prispolitik. Jeg har valgt denne prismodel, for at give mulighed for rigtig billig løsning af opgaver, når diverse møder, osv. ikke er nødvendige.
Hvis du er interesseret kan du maile mig på mv (snabela) mediatown.dk eller ringe 60 86 29 66.
Venligste hilsner
Michael
Jeg bør selvfølgelig også lige nævne mine grundlæggende kompetencer...
Jeg har licens til Adobe's Creative Suite 4, hvilket jeg designer i.
Jeg er en habil xHtml/CSS koder.
Jeg kan javascript til "husbehov".
Jeg kan en del programmering med PHP og MySQL.
Jeg kan Flash, og programmere også ganske fornuftigt i AS3.