Hej Bjarne, vil tillade mig at koble mig sammen med de andre og komme med et fornuftigt bud på samarbejde. Vi er et grafisk designbureau som holder til i Aalborg med gode kompetencer inden for grafisk design og trykt kommunikation. Du kan se mere på www.formagenda.dk |
Hey!
Har læst på dit indlæg, og det virker til at være noget jeg har meget stor erfaring med. Jeg har arbejdet med løbende forbedringer, skabt nye designs og hjulpet med nye grafiske tiltag, også programmeringsmæssigt for virksomheder som V-data ApS, 2eiss ApS - Der også ejer www.HentTilbud.dk.
Hvis det drejer sig om relativt mange opgaver, er min timepris helt nede på 169kr, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Ellers er den for én enkelt time 199kr.
Jeg lever ekstremt hurtigt, igen uden at gå det mindste på kompromis med prisen.
Referencer: www.2eiss.dk, www.Frifinans.org, www.alleugensdage.dk, www.falskested.dk
Der findes utallige flere...
Samtidigt har jeg lavet logoer.. bannere og andet markedsføringsmaterialer. Kan klare stort set ALT. Der er ingen grænser for projekter.
Giv mig et kald, eller en mail, og jeg skal gøre det rigtigt billigt for dig.
Mail: ykv@fashionline.dk
msn: y_karlson@hotmail.com
tel: 61 99 47 65