Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

vil tillade mig at koble mig sammen med de andre og komme med et fornuftigt bud på samarbejde.

Vi er et grafisk designbureau som holder til i Aalborg med gode kompetencer inden for grafisk design og trykt kommunikation.

Du kan se mere på www.formagenda.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:47

Hey!

Har læst på dit indlæg, og det virker til at være noget jeg har meget stor erfaring med. Jeg har arbejdet med løbende forbedringer, skabt nye designs og hjulpet med nye grafiske tiltag, også programmeringsmæssigt for virksomheder som V-data ApS, 2eiss ApS - Der også ejer www.HentTilbud.dk.

Hvis det drejer sig om relativt mange opgaver, er min timepris helt nede på 169kr, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Ellers er den for én enkelt time 199kr.

Jeg lever ekstremt hurtigt, igen uden at gå det mindste på kompromis med prisen.

Referencer: www.2eiss.dk, www.Frifinans.org, www.alleugensdage.dk, www.falskested.dk

Der findes utallige flere...

Samtidigt har jeg lavet logoer.. bannere og andet markedsføringsmaterialer. Kan klare stort set ALT. Der er ingen grænser for projekter.

Giv mig et kald, eller en mail, og jeg skal gøre det rigtigt billigt for dig.

Mail: ykv@fashionline.dk

msn: y_karlson@hotmail.com

tel: 61 99 47 65

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:02

Bjarne Marell:

Vi skal bruge en webdesigner til løbende forbedringer af RetNemt.dk

Du er:

• En fornuftig grafiker
  • Har referencer
  • Har styr på HTML / CSS

Altså en habil web-håndværker til en fornuftig pris.

Det er ikke et bestemt/afgrænset projekt jeg skal bruge hjælp til - det er løbende små opgaver.

Vi bor i Helsingør - jeg ser det som en fordel hvis vi kan stikke hovederne sammen i Helsingør i ny og næ, men det er ikke et krav.

Fra interesserede vil jeg bede om:

• Timepris
  • Referencer

mvh

Bjarne

Vi er et Dansk IT-firma med 10 år på bagen, vores afdeling i Manila Filippinerne har fungeret i mere end 3 år, afdelingen er under 100 % dansk ledelse og har i dag 24 ansatte. Vi har  kontorer     i Danmark og på Filippinerne, og er i stand til at løse stort set alle typer opgaver. Løn niveauet er meget lavt på Filippinerne hvilket gør os i stand til at kunne tilbyde særdeles attraktive priser. En nærmere kravsspecification ville være dejligt af hensyn til din pris.

Et udpluk af det vi kan tilbyde:

* Udvikling af software, vi arbejder med de fleste sprog,

Flash, Actions script 2 og 3, HTML, Linux, Apache, Javascript, Ajax, PHP, XML, MySQL, Delphi, C++        

mfl. spørg

* Hjemmesider i CMS  (typo3, silverstripe mambo etc.)

* Søgemaskine optimering

* Web Hosting (Egne servere)

* Logo og design

* Shopløsninger, portaler

* Billedbehandling, fritskrabning, retouchering, blå himmel, mm.

* Rentegning af plantegninger

* Vi løser også gerne andre opgaver som har relation til de nævnte områder.

* Vedligehold og opdatering af hjemmesider

* Rekruttering af et fast team eller enkelte personer, på fast pris, eller time pris som passer præcist til jeres projekt.

Hvis det skulle ha interesse så kontakt Martin Biil pr. mail eller ring direkte på:

23 908 908 for en nærmere dialog. Har fast kontor i skibby ca. 3 kvarter fra helsingør.

Med venlig hilsen

Martin Biil Pedersen

Mail: martin@bithouse.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 23:06

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:38

Jeg er meget interesseret i at høre mere. Jeg har de kompetencer du snakker om der og har også godt styr på flash (as3)

www.exc.dk - her kan du se nogle af de ting jeg har lavet.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)