Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internetportal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg ville gerne overtage en meget profitabel hjemmesider, prisen er ca. 3 mill men kan give en afkast på ca. 150.000 pr. mdr til forretning og løn.

men hvordan finde jeg disse penge, jeg ved ideen er god, men jeg kan ikke låne den slags penge, jeg har lån idag i hus og firma hvor jeg har to butikker, men kassen er lukket lige nu for bankerne

hvad gør jeg

hilsen

thomas

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:21

Hej Thomas,

Jeg ved nu ikke om det du skriver lyder som et fantastisk attraktivt tilbud, hvis ikke du har store planer for udvidelse osv.
Nu ved jeg ikke hvad konceptet er og hvad slags penge man kan tjene i den branche, men ca. 2 års overskud er ikke nødvendigvis en god forretning når det kommer til internet sider.
Hvad jeg først og fremmest ville undersøge er om du selv virkelig vil dette, om det er et område du har den nødvendige viden (eller kan anskaffe den) og om der måske er andre lignende sider til salg med mere potientiale som evt. kan erhverves billigere og måske oven i købet har et bedre udvikliglings potientiale.

Mvh
Mads

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:46

Jeg har desværre ikke lige noget svar til hvordan du skaffer 3 mil. når banken lukker kassen. Men jeg vil give Mads ret i at det ikke nødvendigvis er en god forretning, udviklingen på internettet går meget hurtigt og hvad der var populært i dag er det måske ikke om et år. Nu fortæller du jo ikke hvad det er for en side så det er svært at give en konkret vudering, men uanset hvad så skal du virkelig kunne se et potentiale i det og være parat til at smide rigtig mange timer i projektet får at holde det kørende og få det udvidet til noget der giver overskud på relativ kort tid.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 16:56

hejsa

jeg syntes det lyder meget godt med 3 mill, intet varerlager og siden er i stærkt vækst, at man kan få pengene hjem på 2 år og der efter tjene rigtig mange penge om året uden man skal lave særlig meget.

jeg vil da gerne købe en anden side, har du noget der er billigere og gir en god overskud

hilsen

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

selvstændig38:

jeg syntes det lyder meget godt med 3 mill, intet varerlager og siden er i stærkt vækst, at man kan få pengene hjem på 2 år og der efter tjene rigtig mange penge om året uden man skal lave særlig meget.

Når du har købt hjemmesiden, hvor meget skal jeg så give for den, hvis jeg vil købe den af dig?

Hvis du havde en hjemmeside, der gav et overskud på 1½ mio om året og som kun krævede 2 timers arbejde om dagen, hvor meget ville du så have for at sælge den til mig? Den eneste grund til, at jeg ville sælge den portal var, hvis jeg troede at indtjeningen ville forsvinde indenfor 2 år - forsvinder indtjeningen først efter 3 år, ville man stadig have tjent 1.100 i timen de 3år x 220dage x 2 timer, som man blev nød til at arbejde på den fordi den ikke var solgt.

Pointen herfra er bare: Sørg nu for at undersøge det ordentligt.

Held og lykke med det, jeg håber det går godt! :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:33
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:54

Hej Thomas,

Det er meget rigtigt at det i mange virksomheder ville være en ret god handel at kunne tjene købsprisen hjem på 2 år og derefter skumme fløden, men når det nu kommer til internet sider er det rigtig mange åbne spørgsmål.

Kan siden virkelig køre uden at man behøver gøre noget?
Hvis der skal laves noget, er det så tidligere ejers viden som er rigtig god på dette område og derfor har kunne køre siden som de nu køre?
Kan siden som de er idag faktisk køre med samme indtjening om 2 år? (Og nej de færeste kan spå om fremtiden. Idag er der mange mennesker som tjener gode skillinger på blog's og ligneden, de er et nyt fenomen og er de der i samme grad om 2 år eller er det noget helt andet folk bruger deres internet tid på?
Hvis siden faktisk kan køre som den gør nu uden der skal gøres noget som helst, ville ejeren sjældent være opsat på en sådan handel, normalt afsætter folk sådanne sider, da de 1. enten kan se en nedgang/ændring i markedet som ville få sidens overskud til at falde. 2. kan se der skal investeres massere af tid, som de ikke har eller måske hellere ville bruge på andre projekter og derfor sælger siden. Hvis man overtaget et sådan site, er det ikke umuligt at tjene penge, men mange brænder nallerne da de ikke ved hvad der faktisk skal til, ikke kender det markede siden henvender sig til eller af anden grund mister lysten til projektet.

Mange internet sites sælges til omkring 1 år's overskud og du kan jo tage et kig på amino's virksomhedsbørs til at starte med, jeg er sikker på der kan finde forretninger der som hvertfald på papiret lyder bedre, men igen har du ikke fortalt meget om hvad siden omhandler etc. så det er stadig enormt svært at vudere, men hovedpointen som også nævt af andre er man skal passe på med web sites, da man kan brænde sig gevaldigt og hvis bruger pludseligt forsvinder fordi der er bedre steder at være og man ikke har noget vare lager, ja så er de 3 mio. hurtig = 0...

Mvh
Mads

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)