Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidet selvangivelse 2008

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Dennis

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:20

Så vidt jeg husker er det omkring april måned. - Så har du frist til 1. juli til at indberette og betale.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. May 06
Skrevet kl. 19:22

Anders Christensen:

Så vidt jeg husker er det omkring april måned. - Så har du frist til 1. juli til at indberette og betale.

Kan for dit hurtige svar. Så må pengene stå på min konto og trække renter indtil da ;)

Mvh. Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Hej!

den 12. marts 2009!

Tilmeldt 14. May 06
Skrevet kl. 10:31

Hej igen,

Jeg har nu fået lavet min udvidet selvangivelse, men vil blot lige høre, om jeg har gjort det helt forkert.

I rubrik 111 har jeg indtastet det beløb jeg har haft som overskud i min private virksomhed (indtægter-udgifter). I rubrik 301 sagde jeg ja til at jeg er fritaget for at angive regnskabsoplysninger og i rubrik 302 skrev jeg, at det er pga. virksomhedstypen. Der står nemlig i denne tekst, at det gælder hvis der er to eller mindre i virksomheden. Er dette en fin måde at gøre det på?

I "gamle dage" skulle jeg indsende et papir til skat med nogle regnskabsoplysninger. Skal jeg stadig det? Gjorde jeg ikke sidste år, men der kom en besked fra med, at man skulle indsende skatteregnskab sendes 1. juli.

Mvh. Dennis

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:36

Det er korrekt. Hvis du har en omsætning på under 300.000 DKK er du fritaget for at indsende regnskabsoplysninger og du skal heller ikke sende regnskabet med ind. Som en skrev tidligere her i dag kan der dog være god ide i at udfylde regnskabsoplysningerne. Skat kan uanset hvad efterfølgende bede om dit regnskab

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)