Hejsa For blot 5 måneder siden åbnede jeg internetshoppen 4men.fo med personlig pleje til kvalitetsbevidste mænd. Jeg brugte rigtig lang tid på alt fra at finde den rigtige webdesigner, leverandører etc. Men her for en måned siden var lysten til at arbejde videre med shoppen totalt væk. Dog skal siges at jeg har meget travlt med andre ting, så som fuldtids jobs, nyfødt barn, aftenskole etc. Salget har været ok, men måske ikke som forventet. Jeg valgte at sætte 4men.fo til salg og har fået flere henvendelser, men ikke noget konkret endnu. I dag arbejder jeg med andre projekter, som ikke er internethandel. Jeg læste en artikel i IVÆRKSÆTTEREN netop om hvad man skal gøre, når lysten pludselig ikke er der mere. Men jeg har simpelten ikke lyst til at satse mere tid på dette projekt. Folk har bedt mig om at give det noget tid, men det har jeg ikke lyst til. Hvad synes I jeg skal gøre? Skønne hilsner Allan (ps. er du interesseret i at overtage sitet og restlageret er du velkommen) |
Hej Allan
Allan:For blot 5 måneder siden åbnede jeg internetshoppen 4men.fo med personlig pleje til kvalitetsbevidste mænd. Jeg brugte rigtig lang tid på alt fra at finde den rigtige webdesigner, leverandører etc. Men her for en måned siden var lysten til at arbejde videre med shoppen totalt væk.
Hvor lang tid brugte du på shoppen før du åbnede og hvornår fik du idéen?