Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skete der lige?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For blot 5 måneder siden åbnede jeg internetshoppen 4men.fo med personlig pleje til kvalitetsbevidste mænd. Jeg brugte rigtig lang tid på alt fra at finde den rigtige webdesigner, leverandører etc. Men her for en måned siden var lysten til at arbejde videre med shoppen totalt væk.

Dog skal siges at jeg har meget travlt med andre ting, så som fuldtids jobs, nyfødt barn, aftenskole etc.

Salget har været ok, men måske ikke som forventet. Jeg valgte at sætte 4men.fo til salg og har fået flere henvendelser, men ikke noget konkret endnu.

I dag arbejder jeg med andre projekter, som ikke er internethandel.

Jeg læste en artikel i IVÆRKSÆTTEREN netop om hvad man skal gøre, når lysten pludselig ikke er der mere. Men jeg har simpelten ikke lyst til at satse mere tid på dette projekt. Folk har bedt mig om at give det noget tid, men det har jeg ikke lyst til. Hvad synes I jeg skal gøre?

Skønne hilsner

Allan

(ps. er du interesseret i at overtage sitet og restlageret er du velkommen)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:07

Hej Allan

Allan:
For blot 5 måneder siden åbnede jeg internetshoppen 4men.fo med personlig pleje til kvalitetsbevidste mænd. Jeg brugte rigtig lang tid på alt fra at finde den rigtige webdesigner, leverandører etc. Men her for en måned siden var lysten til at arbejde videre med shoppen totalt væk.

Hvor lang tid brugte du på shoppen før du åbnede og hvornår fik du idéen?

Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:12

Hej Allan. Efter min bedste opfattelse skal man altid lytte til sit eget indre og følge dette. Lysten driver værket og føler du ikke længere at du har det nødvendige overskud som skal til for at få din virksomhed til at give de resultater du ønsker, ja så gør du måske nok klog i at satse på "det sikre". Måske får du så mere overskud til dig selv og din familie som må være mere værd end alt andet? Eller hvad mener du selv?

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 00:29

Hejsa

Fik idéen nov. 07 og åbnede som sagt ultimo juli 08

Skønne hilsner

Allan

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 00:32

Hejsa

Jo det er helt sikkert lysten og troen, der driver værket. Ikke fordi jeg vil satse på det "sikre", for har andre planer, men lige internetshop har jeg ikke lyst til mere, ihvertfald ikke på denne måde.

Skønne hilsner

Allan

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:35

Hej allan.

Trist at høre at du har mistet "gnisten",- men sådan er det jo bare og jeg kan også se at du har rigeligt at "jern" i ilden.. Måske jeg kan komme dig til "undsætning" og skille dig af med i hvert fald noget af det, i det jeg påtænker at starte en webshop i en beslægtet branche.

Men hvad skal dit restlager koste? Og jeg er heller ikke uinteresseret i at overtage sitet i sin helhed hvis det er.

Jeg er næsten nød til at få lidt yderligere info omkring dit site, - omsætning, antal unikke besøgende, konverteringsrate m.v.. Hvilke aftaler har du med leverandørerne, - og hvem er de? Du må gerne sende til min mail.

ulrikrode(snabel a)hotmail.com

Jeg glæder mig til at høre mere..;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)