Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler navn og logo.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle.

Jeg er freelance frisør og makeup artist, mangler et logo, til at sætte på visitkort, og på min hjemmeside. Det nemmeste er jo bare at vælge ens eget navn. Men...

Er ved at få lavet en webshop, med forskellige makeup mærker, og tilbehør dertil af egen produktion.. Vil jo gerne have at man kan genkende mit logo både på mine produkter, og det jeg er ude og lave. og at det er et navn folk kan huske hvis de ser det igen.

Så er lidt i tvivl om jeg bare skal bruge mit eget navn, eller jeg skal finde på et der går igen begge steder. ?

Om der er nogle der kan hjælpe med at få designet logoet,? eller hvor man kan.?

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:23

Jeg vil gerne hjælpe dig med navn og logo, og hvad du ellers har brug for - du kan læse lidt om mig på www.kidletter.dk - Smid mig en mail og lad mig høre lidt mere, så tager  jeg fat på det efter jul.

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:20

Jeg har altid tænkt sådan, at du kan gå to veje, når du skal vælge et navn;

1. Vælg et navn, som siger præcist hvad du sælger og hvad du ligger vægt på. Et eksempel kunne være BilligeGolfbolde.dk.

2. Vælge et helt unikt navn, som ingen andre har. For at bruge noget eksisterende kunne det være makalay.dk 

Med eksempel 1, så er det helt klart nemmere på kort sigt, at komme ind på markedet, og hurtigt få kunder.

Med eksempel 2, så vil folk nemmere huske dig, og når du først har et navn, så er der ikke nogen som glemmer det. Google, Yahoo, Microsoft, McDonalds, har alle valgt eksempel 2, hvilket også er klart bedst på lang sigt.

Jeg startede ud med BilliegGolfbolde.dk, men nu er ved at få et nyt navn, så folk husker mig.

God jul og held og lykke med at finde et godt navn!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hej og tillykke med din nye salon :) ..

Jeg har stor erfaring i både Adobe Illustrator såvel som Adobe Photoshop, jeg vil helt sikkert anbefale dig at få lavet et logo i vector med det samme, når det er til en frisør og en webshop, som du selv siger har egen collection så vil det være ærgeligt hvis billedet/logoet en dag bliver for lille til plakater, reklamer, bil-streamere eller lign.

Det er utroligt vigtigt at få tegnet et logo perfekt op så det kan skaleres i alle mulige størrelser om det skal være på en lille rund mascar eller det skal være et vægmaleri det skal være ligegyldigt, det skal kunne bruges i begge sammenhænge og det skal være simpelt og enkelt idet at du dermed minimere risikioen for at du skal til at redesigne logoet i større størrelser .

Jeg har vundet adskillige konkurrencer i grafik både på internettet såvel som gang på gang her på internettet, du kan kontakte mig på:

dezzadk

hos

gmail.com

Portfolio: Kan sendes efter forespørgsel ..

PS. Forslag er gratis!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:29

Hej Joy

Jeg kan hjælpe dig med en del forskellige ting, så jeg håber du vil kontakte mig.

Det kan være grafisk design (logo, visitkort, brochure, web m.v.), emballage (design og produktion), jeg har kontakter i Kina du kan gøre brug af, fotografering og billedbehandling.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne. www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 18:45

Hej . 

Jeg er for nyligt begyndt at arbejde som grafiker, men har arbejdet med grafik længe. 

Jeg vil gerne hjælpe med at lave et logo til billige penge. Mht. navnet på din salon, så kunne det jo godt have noget med dit navn at gøre. Det gør det også mere personligt. 

Nu hedder du jo Joyeilsoe som bruger herinde. Er det fordi dit navn er Joy Eilsø? Eller eilsoe?  Så kunne du jo fx. bruge noget så enkelt og personligt som Salon Eilsoe

Bare et forslag.. 

Vi kunne evt. slå hovederne sammen. 

Skriv evt. på j-friis@hotmail.com

eller telefon: 42 43 62 63 . sms foretrækkes. 

Venlig hilsen

Jacob Friis Pedersen

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 18:47

Nu var det ment som et personlig meddelse.. Men skader vel ikke at den lige blev offentliggjort. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:41
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:51

Hej,

Det vil helt sikkeret være noget som Vi vil kunne klare for dig!

Vi er et ungt bureau beliggende i Horsens og har rigtig stor erfaring indenfor design og programering til web og tryk.

Skriv en mail til nc@drive-design.dk, eller ring 6185 6211 og lad os tage en snak om det!

Forsat rigtig god dag...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)