Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan dette være en god idé?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mand, har siddet og leget lidt med tanken om at lave noget med at leje biler og campingvogne.

altså en samlet pakke. der er fremgang i campingbranchen. Muligvis også tilbyde campingvogne til festival. ved godt at de vogne nok ikke vil overleve de mange fastivaler.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Desireé

Jeg ved ikke noget om capingvogne, men ideen lyder da meget god. Jeg har søgt lidt på Google, og det virker ikke som om der er nogle der markedsfører netop det koncept.

Mvh.

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... måske ikke en dum idé. Book en campingvogn til din festival med levering og afhentning!

Hilsen

Finn

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart koncept.

Undersøg markedet grundigt da det er utrolig dyrt at opstarte sådan et projekt men synes heller ikke det lyder helt ved siden af.

mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk selv flere gange stået i en situation hvor jeg har skullet bruge en campingvogn til en festival. Det ville da helt klart have været attraktivt hvis et firma tilbød udlejning af campingvogne på en nem, overskuelig og prismæssigt fornuftig måde.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi snakker vogne til festival, behøves det ikke være de nyeste på markedt, selvfølgelig skal de være i forsvarlig stand. hvor komfur køleskab og gasanlæg virker. ved godt at det vil koste at starte op*SS*

Men heldigvis har min mand skruet hænderne rigtigt på og han går selv idag og laver vores egnen vogn som er fra 79. og det bliver en rigtig pæn vogn her når han bliver færdig.

Men hvilket prisleje vil sådanne en vogn ligge i.

Her er et lille eksempel.

Solifer fra 79, plads til 5personer. med badværelse. vognen er fyldt monteret så man kun skal havde dyner med

Leveret til f.eks Vig festivalen. 3dage

250kr pr. dag  * 3 = 750kr

gasflaske 11kg       179kr

Total                       929kr.

dep. der skal lægges ved booking af vogn 500kr.

Hvad siger i til det???

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Desirée:

Når vi snakker vogne til festival, behøves det ikke være de nyeste på markedt, selvfølgelig skal de være i forsvarlig stand. hvor komfur køleskab og gasanlæg virker. ved godt at det vil koste at starte op*SS*

Men heldigvis har min mand skruet hænderne rigtigt på og han går selv idag og laver vores egnen vogn som er fra 79. og det bliver en rigtig pæn vogn her når han bliver færdig.

Men hvilket prisleje vil sådanne en vogn ligge i.

Her er et lille eksempel.

Solifer fra 79, plads til 5personer. med badværelse. vognen er fyldt monteret så man kun skal havde dyner med

Leveret til f.eks Vig festivalen. 3dage

250kr pr. dag  * 3 = 750kr

gasflaske 11kg       179kr

Total                       929kr.

dep. der skal lægges ved booking af vogn 500kr.

Hvad siger i til det???

Det lyder ganske fornuftigt.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Aconiac.com - Michael Lind:

Det lyder ganske fornuftigt.

 

tak, men så er det bare at der nogle der vil tage imod denne service.

har regnet lidt med at starte med 2-3 vogne og smide det på markedt her til sommer

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet lyder fornuftigt, men undersøg lige mht. forsikringsforhold i forbindelse med udlejning.

1) Ansvarsforsikring. Hvis der f.eks. er en lille lækage på en gasslange eller lign. og en campingplads bliver brænd ned...

2) Alm. forsikringsforhold jf. færdselsloven - hvorvidt gælder de ved fremleje mv.

Endvidere kan depositum syntes lidt lavt sat - der kan hurtigt ske skader på mange tusinde kr. på sådan en vogn - også uden for forsikringens dækningsområde.

F.eks. kunne man overveje at lave online-bookning, hvor depositum kun hæves fra kundens konto, hvis der er sket skade. Så sker der ikke noget ved at det sættes væsentlig højere end det nævnte.

Jeg har flere gange lejet auto-camper i tyskland og kørt syd på i den - det virker fint - men den må ikke køres i DK jf. registreringsbekendtgørelsen.

Håber for jer at det kan blive en realitet, men pas på mht. financeringen p.t. da bankerne kan være lidt svære at bide skeer med... ;-((

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville HELLERE end gerne give 750 kr,- for at sove i Campingvogn på festival! For at sikre, at de ikke bliver helt splittet, kunne I evt. kræve, at campingvognen skulle stå på - ja, ved ikke hvad det hedder, men på Nibe Festival er der sådan en "stille camp" lidt væk fra pladsen. Midt inde på pladsen bliver campingvognene trashed.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)