Er der nogen, der har har links til nogle gode selvtræningsprogrammer til bekæmpelse af internetafhængighed? ![]() mvh Hans |
Internetafhængighed
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Mon ikke at man snart kan få et plaster der fjerner trangen... ![]() Havde en frygtelig oplevelse for nogle uger siden hvor mit internet ikke virkede i flere timer.. Puha, puha.. Det var lige før at jeg overvejede at besøge den lokale tilrøgede, cola og pizzabakke fyldte internet cafe.. Men heldigvis kom ( fra et eller andet stort dansk telefonselskab ) reperatøren efter kun et par timer. Jeg måtte også græde i telefonen og fortælle at jeg havde en masse annoncer jeg skulle sende og mit firmas overlevelse afhang af at jeg kom på nettet igen.. Puha, det var ligesom at en gammel ven kom til live igen og jeg var back online.. Kan i have en god pinse:/Thomas NB: Tag nu ud og nyd se pinsesolen danse og slip computeren et øjeblik, det skulle være så sundt. Evt. tag et smut forbi og dans lidt samba i fælledparken.. Hvis i er heldige kan i opleve mig danse salsa i salsateltet. Det er mig med de flydende og fantastiske rytmiske bevægelser, og man kan næsten ikke se at jeg er fra Danmark.. ![]() |
Måske du skulle lave en startside til din browser, så hver gang du starter browseren står der med store røde bogstaver: HUSK, HANS, AT DER FINDES EN VIRKELIG VERDEN - eller noget i den stil :) Faktsik er det noget der er blevet forsket i - og så vidt jeg ved har det noget med belløningscenteret i hjernen at gøre; du føler simpelthen du har mere sucess på nettet end i virkeligheden.. Men sådan er der jo så meget.. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)