Hejsa,
Jeg har startet et lille Joomla baseret community site. Det omhandler diverse facetter af gaming kulturen. Men alt omkring siden er sigtet imod et lidt mere modent publikum, end største delen af andre sider, som ofte er overrændt af teenagere og plastret ind i LOL, ROFL og LMAO - hvilket vi gerne ser holdt på et minimum på vort site. Al tekst på sitet er engelsk, men staben der er tilknyttet er alle her fra lille DK. Så målgruppen er brugere i hele verden, og vi håber at vi i løbet af 2009, vil kunne fremvise en brugerbase af fornuftig størrelse. Hele projektet er bygget op omkring ildsjæle, med mig som primær styrmand. Dog er der stort set frie tøjler for alle tilknyttet, så vi med tiden vil få et indhold der bære præg af de vidt forskellige typer af folk der er tilknyttet. Det vi søger en en lille med hurtig server. Vi behøver ikke mange TB plads, idet alle videoer på siden kører igennem Vimeo.com - så det er stort set kun selve siden + de billeder der er tilknyttet siden som vil optage plads. Men vores server hos Site5.com er lige til den sløve side. Derfor ønsker vi en Dansk eller Europæisk server, hvor vi ikke skal dele den enkelte server med 500 andre sider. Penge har vi ikke mange af - hobbyer er sjældent indbringende - så vi håber at kunne finde en der kunne tænke sig at være sponsor for vores side. Det vi vil tilbyde er en bannerplads på samtlige sider. En banner i bunden af hver eneste side, både artikler, forum og blogs? Senere hen, hvis der bliver lidt kapital at lege med, finder vi helt sikkert ud af noget. Kunne det mon friste nogle af jer derude?
Det andet vi søger er en Joomla mand, med indsigt i selvsamme system. Igen kan vi ikke tilbyde løn (hvis der engang skulle komme et økonomisk grundlag, så finder vi selvfølgelig ud af noget! ). Det jeg havde forestillet mig, var en gut/gutinde som kunne tænke sig ar have noget nær frie kreative tøjler, på en side som sigtes imod brugere fra hele verden. Siden er allerede lavet, så det der vil blive er vedligeholdelse samt optimering af diverste komponenter osv. Samt det du mener bør laves og tilknyttes siden.
Evt. spørgsmål kan skrives her, eller sendes pr. mail til: contact @ capitalofgamers.com
Ønsker man at tage et kig på siden, kan den findes lige her: www.capitalofgamers.com
De bedste jule hilsner- Rasmus |
Søges: Hosting sponsor + Joomla mand.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)