Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på ny side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Sendte for 1-2 uger siden min side til debat her på siden, og her blev jeg mildest talt gennembanket... Nu prøver jeg så igen Big Smile

http://www.smartespil.dk

Vil gerne høre hvad du synes om designet, teksten og ikke mindst ideen

På forhånd tak og de bedste julehilsner

Lars

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg forstår ikke helt konceptet, men det er nok bare mig:-)

Hvis der er nogen der tidligere har nævnt stavefejl, vil de sandsynligvis gøre det igen!

Glædelig jul

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 04:24

Hej

Din opsætning er pæn og enkel så nu tror jeg i skal fokusere på indhold

- hvordan er det at I kan hjælpe folk?

Og ja, så skal I altså  få læst korrektur på jeres tekst. Looket er nemlig pænt og seriøst, men man mister helt troen på produktet når der er to stavefejl allerede på forsiden. (det hedder " I nyhedsbrevet diskuterer vi...i nutid, og det hedder "statistik")

Kender I ikke nogle med en rimelig baggrund (f.eks. lærer eller lign.) der vil se det igennem, for der er jo ikke så meget? Ellers må I betale jer fra det.

Held og lykks

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 04:47

Jeg synes, siden ser meget fin ud. Ja, I skal nok have et eller andet på forsiden, men sådan generelt er det meget overskueligt.

Som Caroline siger, så hedder det statistik, og hvis I skal linke til Party Poker og 888, så få dog lavet-affiliate konti, så I får penge for det, når folk melder sig til hos dem!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:57

Jeg tror pointen med siden er at levere "spil rådgivning". Hvis du er god til det, og ellers sørger for at siden udvides med tiden, kan det sikkert godt trække en fin sjat besøgende. Her går jeg så ud fra at du vil lave din omsætning på reklamer osv. Det bliver nok aldrig nogen guldgrube i forhold til arbejdsindsatsen, men det virker som om du går op i det, så det er bare fedt.

Designmæssigt, kan jeg godt lide din helt enkle opstilling. Det er faktisk pænt. Jeg syntes dog at billedet er for pixeleret, og det burde fylde helt op "under" menuen. Sådan at de små trekanter ikke bare er sorte. Det kunne desuden værerigtig lækkert, f.eks. at have et tilfældigt loadet billede, ud af en serie på 5-6 stykker. Derudover skal der skrives noget rigtig godt indhold, og jeg syntes også lige du skal overveje stylingen a links.

Jeg ville desuden foreslå et menupunkt der hedder nyheder. Her kan du skrive de samme ting som i dit nyhedsbrev. Din brugere er ude efter information og spil-tips, så giv dem endelig det i rigelige mængder.

Jeg syntes det er fedt med statestikken. Det virker meget troværdigt. Specielt når du får 100 kampe på. Det ville dog være fint, hvis der også var en sektion, hvor man kunne se hvilke kampe du havde spillet, inden man kendte resultatet. Sådan at man kan følge dine råd, og samtidig se at du ikke sidder og fusker med resultaterne, men rent faktisk er dygtig til at spille.

Der kunne også meget vel have en kontaktformular.

Håber du kan bruge mine inputs. Venligste julehilsner

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)