Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Wordpress blog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg ønsker at oprette en Wordpress blog, men vil have en prof til at gøre det, så jeg er sikker på at det bliver gjort ordentligt fra start.

Opgaven:

Installere, konfigurer, finde og tilrette design

Adsens

SEO

Guide mig i gang, 30 dages telefon og e-mail support/hjælp

Bliver denne opgave løst tilfredsstillende, er der 2 opgaver mere af samme slags.

Du bedes derfor give et tilbud på 1, 2 eller 3 oprettelser med det hele… du kan også give et tilbud som du selv skruer sammen ud fra opgavens indhold.

Lad mig høre fra dig som kan løfte opgaven 100 % … alle andre bedes finde en anden tråd at kaste sig over!

Varme Julehilsner til dig og dine kære

Pia

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pia,

Jeg drister mig til at skrive et indlæg, selvom jeg ikke selv sælger opsætning af Wordpress-blogs. Smile

Der er nemlig i hvert fald to Aminoer, der giver sig i kast med den slags. Den ene er Brian Brandt, men han er pt. på barsel, så ham får du i hvert fald ikke til at tage opgaven lige med det første. Den anden er Anders Saugstrup, som netop har lanceret et tilbud på opsætning af en SEO-optimeret blog.

Om Saugstrup også tilbyder 30 dages support, ved jeg ikke, men skriv til ham og hør ham ad. Hans håndværk er i hvert fald i orden.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:10

Hej pia

jeg har sendt dig en pm

mvh arlo

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:26

Hej Pia

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Sidder også selv og arbejder her fredag aften, så du kan fange mig på telefonen den næste times tid:  
Tlf. 3699 1367

Ellers kan vi lige tales ved på mandag. Jeg har brug for at høre lidt nærmere om hvordan du ønsker designs mv. for at kunne ramme rigtigt med et tilbud.

Hilsen Anders

Frank, tak for de pæne ord og for henvisningen! :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 20:33

Kære Frank,

Tak for din interesse og din henvisning til Anders som jeg ellerede har øje på... men jeg ønsker et konkret tilbud!

Pia

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 20:35

Kære Anders,

Tak for dit svar... giv et konkret tilbud og vi taler... du er velkommen til at sende dit tilbud på piakrondal(snabela)gmail.com

Jeg ser frem til at modtage dit tilbud på opgaven!

Pia Big Smile

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:49

Hej Pia

Hvis du vil have et tilbud, skal du også få det. Big Smile

Men jeg har i første omgang sendt dig en mail med nogle spørgsmål om opgaverne, så jeg kan kende omfanget af dem og bedre kan give dig et tilbud på dem. Ser frem til dit svar.

Også glædelig jul til dig og dine! :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 21:02

Kære Anders,

Jeg har netop sendt dig en PM som forhåbentlig besvarer dine spørgsmål... så nu ser jeg frem til at modtage dit bud Stick out tongue

Pia

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)