Kære Aminoer,
Jeg ønsker at oprette en Wordpress blog, men vil have en prof til at gøre det, så jeg er sikker på at det bliver gjort ordentligt fra start.
Opgaven: Installere, konfigurer, finde og tilrette design Adsens Guide mig i gang, 30 dages telefon og e-mail support/hjælp
Bliver denne opgave løst tilfredsstillende, er der 2 opgaver mere af samme slags.
Du bedes derfor give et tilbud på 1, 2 eller 3 oprettelser med det hele… du kan også give et tilbud som du selv skruer sammen ud fra opgavens indhold.
Lad mig høre fra dig som kan løfte opgaven 100 % … alle andre bedes finde en anden tråd at kaste sig over!
Varme Julehilsner til dig og dine kære Pia
|
Hej Pia,
Jeg drister mig til at skrive et indlæg, selvom jeg ikke selv sælger opsætning af Wordpress-blogs.
Der er nemlig i hvert fald to Aminoer, der giver sig i kast med den slags. Den ene er Brian Brandt, men han er pt. på barsel, så ham får du i hvert fald ikke til at tage opgaven lige med det første. Den anden er Anders Saugstrup, som netop har lanceret et tilbud på opsætning af en SEO-optimeret blog.
Om Saugstrup også tilbyder 30 dages support, ved jeg ikke, men skriv til ham og hør ham ad. Hans håndværk er i hvert fald i orden.