Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krisen kradser, hvad har folk brug for?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:52

Jeg kan umuligt tro at Guava går ned med flaget. Jeg har været i praktik inde hos MM Medier, som grafiker. (Som nu er opløst og lagt sammen med Guava.) Og jeg var i perioden før de opløste. Stoppede faktisk to uger før. Og efter hvad jeg kunne se. Gik det godt. Jeg tror nu godt de overlever i hvert fald.

Tror ikke kisten er ved at være tom med andre ord.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:46

Hej Igen!

Tak for alle de interessant svar, dog savner jeg lidt "Svaret" på mit oprindelige spørgsmål, nemlig hvad i mener at folk får brug for i en krise som den vi befinder os i nu, hvilke online services kunne i godt tænke jer?

Det oprindelige spørgsmål var:
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvad er det at folk har brug for i en krise som den vi befinder os i nu, altså, lad os sige man mister sit job så har man brug for et nyt, det vil derfor være nærliggende at lave en profil på et job site. På samme måde er det nærliggende at man som iværksætter bruger Amino.dk til at tilbyde sin ekspertise hhv. søge efter nye job.

Hvilke andre paralleller kan drages, hvad har folk have brug for nu som kan styres/være online, har i nogle ideer, ordet er frit :-)

Med venlig hilsen,

Peter

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 10:47

Folk vil gerne have billige ting når det går økonomisk skidt. jeg tror der er behov for: Flere prissammenlignings sider på nettet inden for andre områder end f.eks edb. Lav evt. en side der hver uge sammenligner hvor det er billigst at handle mad.

vi ser ofte disse pris sammenligninger i tv, hvor en indkøbs kurv med alt muligt koster forskeligt i fakta, aldi og netto. Hvis man indsamer priser fra supermarkederne, kan man lave en side hvor forbrugeren selv kan fyld i sin indkøbs vogn, og derefter få at vide i hvilken butik hans var kan købes billigst

bare et forslag

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:35

Mine to seneste projekter: SEO Supporten og Redpitt er på mange måder perfekte i en krisetid - SEO Supporten fordi det man får her koster en brækdel af, hvad virksomheder ellers skulle betale for det samme, og Redpitt fordi der er brug for bedre salgsredskaber, når der skal sælges online i en krisetid.

SEO Supporten kommer på det Amerikanske marked (i et andet navn) i starten af det nye år og her forventer vi os også meget. Amerikanerne leder i den grad efter billigere løsninger på eksisterende udfordringer end dem de har i dag.

Verden går jo ikke i stå fordi der er krise. Der skal stadig markedsføres og sælges - for de fleste handler det "bare" om at gøre det mere effektivt og billigt end da der var mere gyldne tider. Dem der kan levere mere effektive eller markant billigere løsninger på de udfordringer folk og virksomheder står med kan sagtens opleve stor fremgang i et krisemarked. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:15

Mikkel, det der Redpitt projekt du har, kommer der nogensinde en uddybning på hvad det handler om?

Ps: undskyld hvis jeg bryder ind i tråden Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:22

Indrømmet - vi er lidt hemmelige omkring det - men der skal nok komme mere ud med tiden :)

Lige nu er vi travlt optaget med at sætte nye kunder op i systemet. Hvis du vil se nærmere på det sender du bare en mail eller PM ...

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33

Krisen rammer kun firmaer der i forvejen har deres økonomi ude og lufte, og som er baseret på lån og 'falske' ydelser.

Et godt robust firma vil ikke i samme grad være påvirket.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:37

Host host host BULLSHIT host host host

De brancher/virksomheder hvor der mærkes tydeligt nedgang i ordre tilgangen (som fx. bygge branchen) er altså baseret på lån og falske ydelser?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:41

Enig, der er brancher, hvor det er afgørende at have løbende adgang til kreditter - herunder byggebranchen og dele af eksportbranchen.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)