Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvad er det at folk har brug for i en krise som den vi befinder os i nu, altså, lad os sige man mister sit job så har man brug for et nyt, det vil derfor være nærliggende at lave en profil på et job site. På samme måde er det nærliggende at man som iværksætter bruger Amino.dk til at tilbyde sin ekspertise hhv. søge efter nye job.
Hvilke andre paralleller kan drages, hvad har folk have brug for nu som kan styres/være online, har i nogle ideer, ordet er frit :-)
Du nævner det værste af alt som folk er bekymrede om med rette i en tid med hård økonomi nemlig at miste sit job.
Du fortsætter med at påpege deres behov nemlig at finde et nyt job i en tid hvor mange afskediges – dette vil kunne mærkes markant på ALLE udbyderes afsætning af deres vare/ydelser.
Alle disse mennesker der nu er uden job kunne jo også tænkes at have behov for en portal med gode ideer til løsning af det manglende job.
Amino vil også være en hjælp i den situation men jeg ved ikke hvor mange job-søgere der har fået job via Amino – kunne være spændende at vide??
- Så har du fået job via Amino så kom frem!!
Når man er jobsøgende i et hårdt marked er det vigtigste at man ikke mister sig selv da man skal være en hård hund for, at overleve en længere job-løs periode med systemet – har prøvet -du mister hele din egen tro og selvrespekt hvis du ikke beskæftiger dig med noget i job-søgnings perioden.
Her kommer jeg så til mit egentlige budskab – jeg har arbejdet med etablering af min egen forretning parttime - og gør det stadig – ingen stor risiko økonomisk men store faglige krav som kan motivere og udfordre mig - i en vanskelig job-søgningsperiode - vanskelig selv med en med lav ledighed opdagede jeg at det var vanskeligt - og nu kommer der så en tid hvor du ikke må lade dig slå ud af ledighed – men det får for de fleste en øjeblikkelig effekt på økonomien og er derfor vanskeligt at holde sig ovenpå - så hvad folk har behov for:
- er gode råd til at komme i gang med arbejde ansat eller selv. Så en portal med de mange muligheder der hjælper folk med at finde deres løsning ikke nødvendigvis som ansat men selv gøre noget medens man søger. Ikke en salgsportal med alle kunstens udbud af konsulenter der kan alt på…………….
- men en portal med udbud af ideer, muligheder og sidst men ikke mindst en portal der kan bistå folk med at holde modet oppe og tro på sig selv og fremtiden. 
Derudover vil jeg tro at vi vil prioritere et sund og godt liv samt mere nærvær meget højere end vi gør – det koster ikke så meget - og bruge noget mere på at se godt ud - tøj og lækre creme og sundt liv. Altså mindre men vigtige investeringer i sig selv og ikke i de længere varende goder.
De store investeringer vil udeblive en periode – når vi ser på mikroøkonomierne (husholdningerne) medens der til stadighed vil være behov for finansiering af makroøkonomierne.