Jeg blev forundret for lidt siden, da jeg læste en tråd herinde. http://www.amino.dk/forums/p/48110/289283.aspx Det er godt nok en underlig debat på et iværksætterforum. En iværksætter søger en samarbejdspartner/ansat til at kunne udvikle sin forretning, hvorefter andre debattører kaster sig over ham for at fortælle ham, hvilken forkastelig forretning han driver. Godt nok er P-vagter ikke populære, men manden driver altså en helt legal virksomhed. Skal det være sådan fremover, at andre fluks skal kaste sig over alle nye tråde i SEO-afdelingen med beskyldninger om, at alle SEO'er er spammere, at forhandlere af erotisk legetøj skal have at vide, at det er noget svineri, de sælger m.m.? I så fald bliver Amino ikke et rart sted at være, og brugbarheden af dette fantastiske forum vil falde. (Jeg valgte ikke at bidrage yderligere til mudderkasteriet i selve tråden, da den er røget rigeligt af sporet i forvejen). |
Helt enig! Nogle gange kan det være relativt svært at se at Amino handler om iværksættere der hjælper hinanden.