Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at teste ny funktion

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne være smart for dem der har svært ved at læse, at de kunne få E-pusher som lydbog, hvis der virkelig er så mange iværksættere som ikke kan læse.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:34

Claus Conrad:

Dejligt, tak for testen... og så er det altså sovetid, Tilde-Anja!

Hehe, ja, det er mit nye navn!

Og næææææh nej, nu er der ikke længere noget der hedder tidligt i seng (jo, måske tidligt om morgenen...) Big Smile

~
Anja

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:48

Det kunne faktisk være rigtig fint, hvis man lige fik brugernavnet læst op først.

Især, hvis man kunne bede om oplæsning af en hel tråd.

mvh Hans

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:22

Hans Stokholm Kjer:
Det kunne faktisk være rigtig fint, hvis man lige fik brugernavnet læst op først.

Hej Hans,

vores plugin kan p.t. kun læse afsnit som en bruger også ville kunne markere manuelt med musen, men det kan være vi kan gøre det smartere på et senere tidspunkt.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:55

Det virker fint.

Jeg blev bare temmelig overrasket da jeg som sædvanlig trykkede på den første knap for at svare - og den venlige dame så begyndte at tale til mig med et "Hejsa..."  Stick out tongue

Hvis jeg skal være helt ærlig, så blev jeg ikke bare forbavset, men temmelig befippet indtil det gik op for mig hvad der foregik!

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 06:14

Hans Stokholm Kjer:

Prøv venligst lige at holde Skift (eller Control?) nede, mens du trykker på Opdater knappen i din browser. Jeg har rettet en fejl som gjorde at citater i indlæg ikke blev læst, samt prøvet at lave ovenstående - fejlmeldinger modtages med kyshånd.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:18

Dejligt.

- Så kunne det bare være fedt at kunne få hele tråden læst op i ét hug.

mvh Hans

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:06

Hejsa.

Fantastisk funktion og morsom! Smile

Mon terminator-damen siger BIP, hvis hun støder på et FY-ord?!  Stick out tongue

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:23

Årh det er super coolt... :P

Det virker tilmed når man markerer tekst i Rich-Text feltet inden man sender sit svar....

Det ville måske være smart for nogle debattører at få læst deres indlæg op før de trykker send ;)

"Den bengalske tiger lever i landene Indien, Nepal, Bhutan, Myanmar og Bangladesh. Det anslås at der kun er mellem 3.200 og 4.500 bengalske tigre tilbage i naturen. Hvoraf ca. halvdelen lever i Indien. En bengalsk hantiger vejer normalt mellem 200 og 295 kg, og en hun vejer normalt mellem 120 og 180 kg. Men de kan blive større; en bengalsk tiger der blev skudt i 1967, var 3,3 meter lang og vejede næsten 390 kg."

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Skrevet kl. 17:03

Mvh Claus // Amino

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)