Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med julehandlen i år?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi kan heller ikke brokke os over julehandlen i år. Vores antal af ordre er også steget med 500 % Geeked

Rigtig glædelig jul alle sammen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Salget på min kones webshop www.milla-petit.dk er eksploderet her i december 2008.

Vil skyde på en fremgang på 300% i forhold til sidste år.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Nielsen:

Hvad siger i? kan vi få en dug frisk måling af årets julehandel?

Stor fremgang her hos Megahost i december

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tæller vidst ikke når man er nystartet, for så vil der jo være en naturlig fremgang, men Nordjysk Fest har haft en fremgang på omkring 500% i forhold til sidste december og får stadig flere kunder på grund af både kvaliteten af maskinerne og tilbehøret, samt servicen. (Jeg spørger nemlig kunderne hvad de er glade for, det har jeg lært på Amino!)

Terapi Nord - ja, det kan jeg slet ikke regne ud, for jeg startede klinikken i Frederikshavn i november 2007 med 1 klient og er nu på  50% af fuld kapacitet - det er rigtig lækkert, for man siger, at det tager 4-6 år og etablere en klinik og jeg er halvvejs efter et år :)
Og ikke nok med det, men 50% af de nye kunder kommer på anbefaling fra tidligere klienter - og det er den bedste julegave jeg kan få!

Jeg klager ikke, meeeen jeg har dælen dulemig også ligget vandret i året der er gået, for at servicere og udbrede kendskabet til begge firmaer :)

Jeg havde en uges ferie på Kreta i tidlig sommer og nu tager jeg en uge mellem jul og nytår - det er ren luksus! =D

Tillykke til alle jer det går godt for - og jeg krydser fingre for jer, som det ikke går så godt for, må det nye år bringe udvikling og velstand til jer :)

Mange hilsner

Mette

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen jeg har lige sendt dig en privat besked ved ikke om den nåede frem, du kan evt kontakte mig mig via mail. Qrts89(SNABELA)hotmail.com

Mvh Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har en webshop og fysisk butik  som holder åbnet 2 gange om ugen og jeg sælger smykker og jeg må indrømme først i dec. så det meget sort ud, men de sidste 14 dage har jeg aldrig oplevet noget ligende.

Jeg har ligget vandret, haft det største salgnettet de sidste 14 dage og solgt utroligt meget i min fysisk butik også, men det kan også værefordi  jeg har meget lave priser, folk siger at de føler at de får meget for deres penge hos mig.

Jeg laver smykkerne mens kunden venter så kunderne er med-bestemmende hvordan det færdige resultat bliver.

Jeg håber for din og din EDB butik at I får det bedre mellem jul og nytår når familien har juleferie og tid til at shoppe at de kommer forbi dig, eller når man nu alle sammen skal til at holde det man nu engang kalder UDSALG.

 

Held og lykke til dig og en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår til dig og din familie

 

Pia Glasdam

www.glasdam-fashion.dk

 

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenfor opbevaringsbranchen er vi ikke påvirkede af dårligere økonomi/finans krise. - Tværtimod.

Der er en støt stigning indenfor det man vel stadig kan kalde lidt et nichemarked: Opbevaring.

Jeg tror dog ikke at den almene dansker går ud og bruger væsentligt mindre penge på sine gaver, jeg tror tværtimod at danskerne bruger det samme antal penge på julegaver, De bruger dem blot alternativt for at få mest muligt ud af pengene, eksempelvis køb over nettet for at spare mellemled. Desuden er der gode penge at spare på valutakurserne i øjeblikket. Så netkøb i udlandet er garanteret skudt i vejret. Alternativt tager folk måske også til sverige og tyskland for at købe gaven, og dermed rammer krisen de danske detailforretninger som ikke har nethandel eller decideret markedsført storudsalg. Medierne fokuserer jo også på at folk skal spare, og dermed "bevidst/ubevidst" prøver at lokke kunderne ad nye veje.

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går på Gymnasiet, og vi har lige lavet en undersøgelse omkring folks julegaveforbrug i år, modsat i fjor.

Størstedelen af alle dem vi snakkede med, brugte de samme penge som de gjorde sidste år, og så var der kun nogle få som brugte færre penge.

Udover det var der faktsik også folk som havde hævet deres julegavebudget, grunden til dette var, ifølge dem vi snakkede med, at butikkerne allerede kørte udsalg nu, så derfor købte de større eller flere gaver.

 

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Glasdam:

og jeg må indrømme først i dec. så det meget sort ud, men de sidste 14 dage har jeg aldrig oplevet noget ligende.

Pia Glasdam

www.glasdam-fashion.dk

Ja, det skal med - vi "plejer" at få ordrer til julefrokoster i oktober/november, men der har været stille. Folk har typisk (og lidt irriterende, indrømmer jeg gerne) bestilt et par dage før deres arrangement i år - måske har de lige skulle se, om budgettet kunne bære, hvem ved :)

Mette

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ja jeg tror at folk har været meget tilbageholdende i oktober og november, det er hvad jeg kan se ud fra mine salgstal, jeg tror også at en del folk var bange for om der skulles fyres, og jeg har nu hørt at  flere og flere snakker om nedskæringer, så tænker jeg " Hvorfor skulle den Amerikanske krise også komme over til os"  vi havde det jo lige så godt, men jeg håber ikke at det går så skidt, som nogle snakker om.

 

Rigtig god aften til dig og alle der læser dette

 

Rigtig glædelig jul til alle, den er jo lige om hjørnet.

 

Pia Glasdam

www.glasdam-fashion.dk

 

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)