Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med julehandlen i år?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er interesseret i at høre hvordan det står til med julehandlen hos jer i år, hvad enten i har detail eller netbutik.

Jeg har selv en detail butik i EDB branchen, og julehandlen er så absolut slet ikke som den plejer. Vi har groft sagt solgt latterligt lidt i forhold til hvad vi gjorde i december måned sidste år.

Personligt tror jeg "krisen" har gjort folk lidt tilbageholden, men når de så sidst på ugen eller starten af næste uge, opdager de rent faktisk stadig skal have købt julegaver selvom "krisen" kradser sætter rykket (forhåbenligt) ind der.

Hvad siger i? kan vi få en dug frisk måling af årets julehandel?

Venlig hilsen
Thomas

 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu arbejder jeg ikke i detail branchen - men i en engros virksomhed. På trods af det mærker vi tydeligt, at vores kunder som beskæftiger sig med de private forbrugere ikke har samme travlhed som tidligere. Tilmed mærker de og vi en afmatning der ikke er set i en hel del år. I vores branche håber man på en 2009-effekt som sætter fut i branchen og forbruget, men realistisk er det nok ikke, at forvente for meget fra dag eet i 2009.

Det er hårde tider og vi må forsøge at lære af dette, samtidig med at vi skal kæmpe os igennem.  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at tage et kig i forretningerne på gå gaderne. Der er slet ikke så mange mennesker i dem som tidligere og jeg snakkede med et par af de forretningsejere jeg købte gaver af i dag, og de sagde også at de var gået en del tilbage i forhold til sidste år.. men hvis jeg skal være ærlig forstår jeg det ikke. hvis aftalen er man normalt giver hinanden for 400 kr. eller 2000 kr. så giver man jo ikke kun hinanden for 100 kr. i år fordi de siger krise på dr og tv2. Jeg fatter det ikke. Jeg bruger ihvertfald ligeså mange penge i år som sidste år.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos OnlineParfume.dk er vi rigtig glade! Vores salg steg ca. 500 % Cool

Håber alle andre har haft et lige så vellykket salg.

Glædelig jul og godt nytår fra OnlineParfume.dk

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos OnlineParfume.dk er vi rigtig glade! Vores salg steg ca. 500 % Cool

Håber alle andre har haft et lige så vellykket salg.

Glædelig jul og godt nytår fra OnlineParfume.dk

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft en stigning på 20% i forhold til dec. sidste år i www.kirstensdyrebutik.dk så det er ikke kæledyrene der bliver sparet på.

Mvh Steen

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hos mig er der måske ikke tale om decideret julehandel, men her har vi også haft en helt forrygende december med et salg af varmepumper som fuldstændigt har overgået vores forventninger.

www.energi-grossisten.dk

Vi glæder os til at se om januar kommer til at følge med i samme tempo.

mvh

Lars

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man kigger rundt omkring på gader og stræder og internet, så er der jo mange, som allerede har startet udsalg og når man så snakker krise i diverse medier, så skal det jo se dårligt ud.. Jeg tror dog at noget af det skyldes at vi har været for ivrige med vores indkøb (ihvertfald indenfor min egen branche, som typisk køber ind et år frem).. Nu gik det jo lige så godt og så sker der en afmatning, og så ligger vi inde med for mange varer.. Det kræver lige lidt justering, men alt i alt, så ser både november og december ikke så slemme ud, som jeg først havde frygtet. Der har måske ikke været så mange ordre i starten af december, men de er så til gengæld kommet nu, så jeg tror at vi hos os lander på samme niveau som sidste år, hvilket er ret godt...

 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt information fra Dine Penge om jule shoppingen. For mit eget vedkommende som forbruger er det beløb jeg køber for både online og i fysiske butikker nok hævet en lille smule, i forhold til sidste år.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi kan heller ikke brokke os over julehandlen i år. Vores antal af ordre er også steget med 500 % Geeked

Rigtig glædelig jul alle sammen :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)