Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponserede links i Google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål, som jeg er stødt på et par gange når jeg søger på Google; Hvordan køber man et sponseret link og hvad er prislejet? Det ser kun ud til at være på ''store'' ord såsom bank, bil med mere - er det fordi det er så afsindigt dyrt, at det kun er de brancher der kan klarer det?

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:54
Har faktisk TIT spekuleret over det samme !.. Så kan desværre ikke give dig noget svar, men vil glæde mig til der er nogen der kan.. :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:57
De sponserede links på Google hedder Google AdWords og det er bestemt ikke kun store virksomheder der benytter det. prisen er dynamisk og fremkommer som et resultat af hvad markedet er villig til at betale - på samme måde som en auktion.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hej Mikkel,

Håbede jo lidt på at du kom forbi :)

Jeg tænkte ikke lige på, at AdWords også blev kaldt Sponserede Links. Det jeg tænker på, er den blå bokst i toppen af søgninger såsom denne på bil: http://www.google.dk/search?hl=da&q=bil&meta= De burde alt andet lige, give en del besøgende.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:15

Begge dele er AdWords. Dem der vises i toppen er dem som Google vurdere de kan tjene mest på :)

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:34
Hej Mikkel,
Vil det sige at man ikke selv kan bestemme om annoncen skal vises som Sponsorerede links? (Dem der vises i toppen!)

Med venlig hilsen

Allan

Mvh. Allan

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:48

Sæt max. CPC højt (et stykke over nummer to - eller omformuleret - et pænt stykke over den der pt. er nummer et). Hvis din annonce samtidig performer godt med din tekst etc. er der en god chance for, at du ryger derop.

Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:18
Hej, jeg springer lige ind med et tillægs spørgsmål...Hvordan kan man vide hvad dem der ligger øverst betaler pr click? Det er jo svært svært at beslutte sig for hvor meget man vil betale for et click... det ville gøre det nemmere hvis man vidste hvad andre betalte...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:19
Du kan ikke få den info for den enkelte annoncør, men hvis du kigger på www.PPCWatch.dk (som jeg driver) kan du se hvad de højeste bud indenfor en række kategorier er. Derudover kan du bruge Googles keywordtools til at se hvor meget du skal byde for at nå en topposition. Resten må du teste dig frem til :)
Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:53
Interessant side du har (PPCwatch) desværre kunne jeg ikke finde min kategori i den...festartikler, børnefødselsdage osv men jeg vil prøve det der adwords keywordstool...hvis jeg kan finde det :0)

Hilsen

Monica

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)