Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

software til at lave online demo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

I forbindelse med at jeg skal markedsfore og saelge et stykke software - vil jeg gerne have anbefaling af et stykke software til a lave online demoer for kunder?

Er der nogen stykker software som er billige eller ligefrem gratis?

Tak for hjaelpen....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:00

Enten kan du lave et videoklip der viser det du gerne vil vise kunden, eller også kan du kigge på f.eks. VNC (http://www.realvnc.com/) til at lave live-demoer med dine kunder.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 16:07

Du kan også få et stykke software til Skype, hvor du kan dele skrivebord med en anden. Det vil jo ogå tillade dig at demonstrere noget for kunden. Det hedder Yugma.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:21

Hej Thomas

Desværre er de værktøjer udfra min erfaring ikke det rigtige til det du skal have lavet.

Jeg vil anbefale dig to styks :

1) Democreator

2) camtasia

Det programmerne gør, er at du starter dem i baggrunden også laver de en form for "film", herpå kan du efter at du er færdig med at optage lægge speak, grafik, kommentarer og dialogbokse ind på.

Du kan endda simulere hvad der sker hvis du trykker med musen på et felt på skærmen, som er foruddefineret af dig.

Camtasia kan en del og er dyrest, men efterhånden som jeg har anvendt democreator bliver jeg mere og mere glad for programmet, det koster 1000 kroner for en 5 brugerlices, hvilket er ret billigt.

Du skal dog forvente, at der skal bruges en del tid på dette, da det er ret tidskrævende og her står timetallet der bruges på opgaven også mål med et ordentligt resultat.

PS : Min baggrund er bl.a. 2 år på Bispebjerg Hospital som underviser i elearning og "udvikler" af Elearning materiale, som hospitalet anvendte internt til deres undervisning af bl.a. reddere, sygeplejesker m.m.

Mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:55

Du skal bruge dette system her http://www.viewletcam.com/

Alternativt kan du få et firma til at lave demos for dig det kunne evt. være demodemo.com

Held og lykke

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian hvorfor dette produkt ?

Hvad kan det som camtasia ikke kan og hvorfor netop dette produkt ?

mvh

MJ

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:51

Jeg kender ikke det program du omtaler, jeg bruger selv viewletcam og det er let at bruge, derfor anbefaler jeg det.

Det er tilmed også gratis, man kan dog med fordel købe det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)