Kære Amino'er Jeg har nu gået i meget lang tid og vredet min hjerne med et meget stort spørgsmål, og jeg har en følelse i maven der siger, at I nok er de helt rigtige at spørge. Jeg ejer i dag, i fællesskab med to kompagnoner, en større bilforretning i det vestjyske, hvorfra vi leverer køreglæde i form af de lidt mere spændende biler. Ved flere interne møder har vi diskuteret hvad vi skal gøre med vores website og markedsføring, og hvilket indhold det er med til, at skabe mest muligt værdi for vores besøgende. Website: http://www.hjarno.dk Spørgsmålet:
Vi har blandt andet været omkring emner som, blogs, video, community osv., men vi savner nogle kommentarer udefra. Hvad giver værdi for jer Amino'er? Med venlig hilsen Erik Grønne |
Hej Erik
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at skabe merværdi, men jeg formoder at formålet er at sælge flere biler, eller i det mindste få flere til at besøge jer og besigtige bilerne? Et godt skridt kunne være flere og bedre billeder. I sælger meget eksklusive produkter, og så skal formidlingen af dem altså også være i orden.
Og så ville jeg nok også vælge nogle flere billeder af jeres faciliteter. Jeg kan se at I har 360 grader billeder, er det af interiøret, eller er det hvor man drejer bilerne rundt? Det virker i hvert fald ikke her hvor jeg sidder.
Andre forslag kunne være et nyt design af hjemmesiden. Eller en introduktionsvideo. Den kan være med til at skabe tryghed - og samtidig vise jeres faciliteter frem. Og hvad med en knap ved hver bil hvor der står "bestil en prøvetur"?
Puha har mange forslag - og ikke alle er lige gode, men nu er klokken også 2 om natten, så jeg vil stoppe for denne gang.
Hilsen Morten