Hej Amino-brugere. Jeg har gennem en længere periode gået med drømmen om at opstarte en Tatovør-butik. Da jeg ikke selv har de kreative evner som det kræves indenfor dette fag. Så har jeg gjort mig nogle forskellige overvejselser. At finde et lokale, og leje sig ind og derefter finde en Tatovør som kunne være interesseret i min idé. Tænker man kunne være 2 om at opstarte projektet hvilket vil lette udgifterne. Kan allerede mærke under skrivningen af dette her indlæg, at jeg ikke har gennemtænkt min idé, så nøje igennem. Har en idé om, at jeg vil starte med at finde et lokale, og derefter gå på jagt efter en Tatovør som har lyst til at være med, og så tage den derfra. Håber jeg kan få nogle konstruktive tilnagemeldinger ang min idé. Gerne nogle tilbagemeldinger med gode råd, samt ting jeg skal være opmærksom på. Mvh Mads4700.. :) |
Der er nok nogle spørgsmål, som du skal stille dig selv. Hvad ville du kunne bidrage med til sådan et partnerskab? Hvorfor skulle en tatovør slå sig sammen med dig, istedet for at starte selv, eller med en anden tatovør?
Hvorfor vil du overhovedet starte en tatovørbutik, hvis du ikke selv har interesse i at være tatovør?