Tak for linket som kan hjælpe andre mig som selv der sidder og GOOGLE for at finde frem til en liste af MLM virksomheder.
Jeg synes at et link er naturligt i forlængelse af åbningen "hvem ... MLM ... bliver store" eller hvad der blev spurgt om.
Wiki er det som tilfældige skriver og alle har adgang, så det må blive kilden at gå til for en opdateret MLM verdens liste: http://directsellingnews.com
Vi er nogle stykker der har snakket om at lave en form for netværk på tværs. Men om det bliver til noget vides ikke.
Men at google sig til noget, syntes jeg personligt ikke er den rette vej frem. Det er nok de færreste der vågner en morgen og siger "nu vil jeg være MLM'er". Listen af virksomheder er jo voldsom, DSNs liste giver et overblik over de 100 største, hvor man kan se udviklingen.
Der er jo mange ting at tage højde for når man starter et sted, og tvivler på at særlig mange har taget et kig på hele branchen og valgt derefter. Som jeg ser det, er de fleste folk der præsenteres for en MLM forretning, og er det f.eks. Zinzino, så går man jo sjældent hjem og tjekker DSN for hvad der ellers findes. Hvis man bliver ansat i en virksomhed går man vel heller ikke hjem og slår alle konkurrenterne op...
Med mine MLM briller, så handler det om at 1. folk får præsenteret en forretning, som i bund og grund er en "vej" der kan føre til ens mål (derfor er en personlig dialog ALTID vigtig, hvilket åbenbart er svært at forstå for de "alm" amino'er
. 2. Så er det op til folk at vurdere om "jeg" har vist dem en vej til det de gerne vil opnå, de drømme de gerne vil have gjort til virkelighed. Derefter kan de gå ind og finde prof info om "mit" firma. Dvs DSN, Forbes, Virksomhedens regnskab osv.
Jeg er heller ikke enig med dig i at vi skal smide en masse links på herinde til de forskellige firmaer, først og fremmest kan man jo se top 100 listen på DSN, men et link kan meget let give folk formodninger. 100% af mine uplines, ville have sagt nej, hvis de var blevet introduceret til hjemmesiden = produkterne først. Ingen fyre gider være cremesælgere (udover Ole H typer).
Der er mange der vokser, som der står på forsiden af DSN, LRs stigning 5%, Herbalife stiger, NuSkin stiger osv. Zinzino åbner i USA, og flere af jer har enorme forventninger. Jeg syntes man bør kigge på flere ting: trends, marked, produkter og baggrund (dvs. forskning, udvikling m.m.), indtjeningspotentiale og kompensationsplan og timing.