Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er www.smvind.dk værd

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Hvad er siden værd www.smvind.dk ?

Og hvis jeg skulle købe den hvad skulle jeg så give for den ?

Er 800kr ok for den eller for meget ??

På forhånd tak

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:55

Hej

har du selv kodet systemet, eller har du købt det som færdig system ?
Det vil jeg sige var en meget vigtig faktor i dit spørgsmål.

mvh
mads

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:56

Jeg tænker mere på hvad siden har af omsætning og potentiale for vækst/omsætning, position i markedet for lignende services end hvad selve systemet har kostet i udvikling.

Store dyre produkter kan godt være 0 kroner værd.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 16:57

Mads W:

Hej

har du selv kodet systemet, eller har du købt det som færdig system ?
Det vil jeg sige var en meget vigtig faktor i dit spørgsmål.

mvh
mads

Joomlaen er downloadet og uploadet og lavet der fra tror jeg da (næsten sikker)

???

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 16:59

Anders Christensen:

Jeg tænker mere på hvad siden har af omsætning og potentiale for vækst/omsætning, position i markedet for lignende services end hvad selve systemet har kostet i udvikling.

Store dyre produkter kan godt være 0 kroner værd.

Den køre ikke lige nu så må i gætte lidt på hvad den giver af kr

Bare den kunne give 50-100kr per måned er den det så værd ?? og langsom mere

?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:10

Hjemmesiden har den værdi som en eventuel køber vil byde for denm groft sagt - For mig vil sitet være 0 kroner værd fordi jeg ikke har interessen for det.

Hvor meget arbejde ligger der f.eks. i at give 50 kroner i overskud pr måned?

I min dagligdag er tid en halvdyr faktor, så der skal ikke bruges mange minutter om måneden før det vil give underskud på timekontoen, og jeg er ganske overbevist om at seriøse købere gør sig samme overvejelser omkring et køb.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:14

efb-freak:

Den køre ikke lige nu så må i gætte lidt på hvad den giver af kr

Bare den kunne give 50-100kr per måned er den det så værd ?? og langsom mere

... Den er ikke en øre mere værd end hvad en køber vil give.

Hvis ikke den har mange besøgende o en hvis omsætning så er den ikke meget værd, medmindre det er fordi en virksomhed bare vil have domænet, koste hvad det vil.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Lidt off-topic, men af ren nysgerrighed, og som et godt råd:

edb-freak

Får du nogensinde afsluttet nogle af de 100vis af projekter du efterhånden må have startet? Hver gang jeg læser et af dine indlæg sidder jeg med en fornemmelse af at du regner med at så snart man har fået en eller anden hjemmeside op at køre kan man spinde guld. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Umiddelbart vil jeg da anbefale dig at finde ud af helt præcis hvad du gerne vil og hvad du interesserer dig for (udover pengene), så er det meget nemmere at komme igang med et webprojekt. Så sæt dig ned og læg en plan i stedet for at kaste den ene ide i luften efter den anden i jagten på nogle nemme penge (for de findes ikke).

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:25

gweb:

Lidt off-topic, men af ren nysgerrighed, og som et godt råd:

edb-freak

Får du nogensinde afsluttet nogle af de 100vis af projekter du efterhånden må have startet? Hver gang jeg læser et af dine indlæg sidder jeg med en fornemmelse af at du regner med at så snart man har fået en eller anden hjemmeside op at køre kan man spinde guld. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Umiddelbart vil jeg da anbefale dig at finde ud af helt præcis hvad du gerne vil og hvad du interesserer dig for (udover pengene), så er det meget nemmere at komme igang med et webprojekt. Så sæt dig ned og læg en plan i stedet for at kaste den ene ide i luften efter den anden i jagten på nogle nemme penge (for de findes ikke).

Forstår dig godt omkring alle mine idder. Har fået lave 1 side og nu køber jeg nok www.smvind.dk.  

Har http://infobold.dk som jeg er ved at komme igang med og nu vil jeg gerne købe denne og så koncentrere mig Fuldstændig om disse to sider.

Var det et svar gweb ? (Og jeg har nok også troet det var meget nemmere før jeg selv kom igang)

Og for mig er 30-1timer om ugen 50kr hver per måned da jeg godt kan lide at at lave lidt og er kun 15år så bare det jeg kunne tjene på nettet ville være fedt og hvis jeg nu syntes smvind er fx 800kr skulle jeg så købe den.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)